{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Filmen Blow {{forumTopicSubject}}

Har lige set filmen blow, og kom så til at tænke på om der er nogle der ved om George Jung nogensinde fik besøg af hans datter Kristina Sunshine Selina Noel Jung ?

Da filmen blev lavet i 2001, står der til sidst i filmen at han indtil videre ikke havde haft besøg af datteren i fængslet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Filmen Blow
  • #1   29. jul 2011 Hej,

Den var god synes jeg.

havde slet ikke hørt om den.

• #2   30. jul 2011 Autentisk film forresten.

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #3   30. jul 2011 har os lige sat og set den på job.. sygt fed film alligevel

tænkte os på om hun besøgte ham

• #4   30. jul 2011 Kristina Sunshine Jung lives in California. In the spring of 2002, she eventually visited him and said "[she] was sorry for not coming sooner".

Ved ikke hvor pålidelig kilden er, men det lyder til at hun besøgte ham et år efter at filmen udkom.

• NICK A
    NICK A Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 195
    #5   30. jul 2011 kasper.. kilde angivelse tak

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #6   30. jul 2011 Hun har stadig ikke besøgt ham. Det er jeg ret sikker på. Jeg så en dokumentar om ham engang på discovery. Den var blevet filmatiseret i 2003. Kan ikke lige huske hvad den hedder. Jeg har derudover også læst noget om det i en udgave af M! Går lige på jagt efter kilder, men er ret sikker på hun ikke har besøgt ham smiley

Btw. En af de bedste film der findes. Johnny D når han er bedst smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #7   30. jul 2011 Og det havde hun så. Dokumentaren er fra 2000.

Lori L. Bailey plays Kristina Sunshine Jung in the movie "Blow"

The movie was based on her real life father. Kristina's real life father was George Jung, a drug dealer, here is what we know about her:
    "His daughter, Kristina Sunshine Selina Noel Jung, was portrayed in the movie Blow by Emma Roberts (and briefly by model/actress Jamie King) and now lives in California with her spouse and children. In the spring of 2002, a year after the film was made, she eventually visited her father. Kristina Jung was filmed for another role in Blow, but the scenes were not in the final film."
    http://en.wikipedia.org/wiki/George_Jung

http://askville.amazon.com/Kristina-Sunshine-Jung-Biography-Photos-TV-Movie/AnswerViewer.do?requestId=35379427

Ved ikke hvor pålidelig kilden er. Egentlig kunne alle sidde og skrive det smiley

Kommentér på:
Filmen Blow

Annonce