{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyline og Callme?
  • #1   23. jul 2011 Perfekt. God kundeservice ved callme. Aldrig ventet i mere end 2 minutter. Skyline er også godt, har en udendørs modtager fra dem som de satte op selv. 6 mbit til 129 mener jeg det er eller 119. Kun været nede 1 gang.

• #2   23. jul 2011 jeg har haft skyline det tog mig næsten et år og komme væk fra dem igen, de blev ved med og sender regninger trods det var opsagt, og til sidst var det girokort med gebyrere og diverse trods jeg ikk havde mere udestående ved dem. så må indrømme at der bliver jeg aldrig kunde igen....

• #3   23. jul 2011 Louise L: Det var da træls! smiley Men var du ellers glade for dem da du havde det? Og hvor længe er det siden?

• #4   23. jul 2011 har lige skiftet fra telenor til callme og må sige jeg er godt tilfreds... de holder hvad de loven ang dækning.

nu har jeg fuld forbindelse hele tiden og ved telenor havde jeg som regl ingen forbindelse.

• #5   23. jul 2011 det var udemærket, men der var ind imellem nogle huller i deres dækning i op til en time, men det var i 2009, så de kan jo ha forbedret det en hel del...

Kommentér på:
Skyline og Callme?

Annonce