{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.588 visninger | Oprettet:

Hjælp til scooter svært at starte (kørt tør) {{forumTopicSubject}}

Hej, ja som overskriften siger har jeg lidt problemer med min scooter efter jeg kørte den tør, den har svært ved at starte og noglegange når den starter kan den ikke tage gas. Problemet er for det meste når jeg lige ha kørt en tur, slukker den også starter den igen indenfor 10 min..

Jeg har prøvet at rense kaburatoren men det var desværre uden held.

Og nå ja, det skal lige siges at det drejer sig om en PGO PMX

Håber nogle kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til scooter svært at starte (kørt tør)
  • #1   19. jul 2011 følger lige med for har det samme problem med min Peugeot Speedfight 2 smiley

• #2   19. jul 2011 er den tunet?

• #3   19. jul 2011 jeg bare pillet skiven/ pladen

• #4   19. jul 2011 Min er ikke tunet. Kan du hjælpe mig?

• #5   19. jul 2011 Der er en på scootergalleri som har skrevet at det var stemplet, men kan det være det bare fordi at man køre den tør 1 gang?

• #6   19. jul 2011 det kan være benzin filter i benzin pumpen. prøv med nyt tændrør.

• #7   19. jul 2011 Hej michael, jeg har både renset kaburatoren, benzin filteret og prøvet med en stål børste på tændrøret.. Men jo tak jeg prøver lige med en nyt tændrør.

Mvh.

• #8   19. jul 2011 har du haft slanger og det pustet rent og tanken. da der kan sætte noget skidt i udgangen nu den var kørt tør

• #9   19. jul 2011 Når du køre en knallert helt flad får den hverken benzin og olie, så kan du være uheldig dine stempelringe har taget skade, eller dit cyllinder .

• #10   19. jul 2011 Hej rick, Jeg tror ikke der er noget der har taget skade, da den sagtens kan starte og køre, men nogle gange har den bare haft svært ved det siden jeg kørte den tør.

Mvh.

• #11   19. jul 2011 Michael, jeg har renset kaburatoren, benzinfilteret, brugt stål børste på tændrøret. Men jeg har ikke renset tanken. Det gør jeg lige imorgen smiley

• #12   19. jul 2011 Ja, det helt samme har flere af mine maskiner gjord, og det er cyllinderet der har haft en lille ridse. Det er nok til at lave nedsætte din kompression. så er den svær og starte og kan have problemer med at tage gas osv. smiley

• #13   19. jul 2011 rick h.

det kan også godt ske..

kk handel. prøv og tag dit cyl kit. af og kig på det hvis det ikke er iorden kan du være hældig at et nyt stempel kan gøre det..

• #14   19. jul 2011 Michael, jeps.. Kan sagtens ske .

• #15   19. jul 2011 Jeg prøver med nyt tændrør, benzin filter og renset kaburatoren.. Hvis det ikke virker skriver jeg til jer igen så må i hjælpe mig, hehe.

Mvh.

• #16   19. jul 2011 kk handel..

okay, først og fremmest skal du SKIFTE dit benzin filter, stop med at spare den 20'er ved at forsøge at rense det selv, det får du intet godt ud af.
    dernæst, spørger du hvad der kan være galt, men uanset hvad folk skriver, så er det forkert ? hvorfor så spørge ?

men jo, det KAN være din cylinder og stempel.. du skriver den ikke er tunet, og en std. cylinder er lavet af støbejern, og udvider sig derfor når den bliver varm, og dermed KAN den have svært ved at starte når den har kørt i lidt tid, du KAN også være heldig at det kun er dine stempel ringe der er færdige, men så lad være at spare de kr. og køb et nyt stempel !

• #17   19. jul 2011 michael der er ikke benzin pumpe på en scooter, men derimod vakuum smiley

det som der er en der har sagt at det kan havde været stemplet kan sådan set være rigtig nok i den forstand at din scooter måske har haft varme sat sig efter som benzin faktisk har en lidt kølende effekt også smiley

- faktisk samme situation som hvis man køre med for lille dyse, så vil man også få ødelagt sit cylinder, men alt efter hvor skadet det er blevet så kan det hornes op og så lige en ny stempelring også smiley

• #18   19. jul 2011 Jeg laver en film imorgen så kan i se hvad det er jeg mener og evt. bedømme det.

• #19   19. jul 2011 steff9220 - ja jeg kan godt se hvad du mener, men jeg har dårlig erfaring med at tage cyllinderen af så jeg vil helst prøve nogle af de nemme løsninger hvis de virker. Men tak for det.

Mvh.

• #20   19. jul 2011 Nicolai M
    ja det er vakum men der sætter da et lille filter i den pumpe. det gør der på en jog ved jeg.

• #21   20. jul 2011 Prøvede med nyt benzin filter og tændrør idag, den startede godt. Men så begynder det at pisse ud af kaburatoren. Jeg skilder den af, laver svømmeren. Samler den igen. Så der ikke er noget benzin som løber ud, så sætter jeg kaburatoren på og den starter stadig fint de første 2 gange. 3 gang vil den bare ikke igang, har brugt alt strømmen på batteriet og har trådt en masse gange på kickstarteren.... Men den vil simpelthen bare ikke igang.. Nogle der har en ide?

Mvh.

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #22   25. mar 2015 prøv luft filteret

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #24   25. mar 2015 Skide godt drenge. Han har sikkert haft den stående 4 år i værkstedet indtil i gad svarer ham, så han kunne få det fikset!

Kommentér på:
Hjælp til scooter svært at starte (kørt tør)

Annonce