{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

ipad 2 experter` {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg overvejer at købe en ipad 2 til skolebrug..
Selvfølgelig skal jeg også bruge den til andet:)
mit spørgsmål er kan man få et ordentligt program til notater og kan man få det over på sin pc når man kommer hjem fra skole?
hvad er jeres erfaringer med den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ipad 2 experter`
  • - Meller -
    - Meller - Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 93
    #1   17. jul 2011 ja kan man sagtens jeg har selv en jeg bruger sammen med en tastaturdock fordi du bliver hurtigt træt af at skrive på skærmen

jeg bruger Quickoffice Pro HD der laver filer i word - excel - powerpoint - pdf format så du kan flytte det direkte over på din computer uden problemer

• #2   17. jul 2011 Apple har vidst lavet et program som genre skulle kunne fungere sammen med Microsoft Officer, har desværre ikke fået det købt til min egen Ipad 2, men har hørt det skulle være rigtig godt smiley
    som - Meller - skriver er der mange som bliver træt af at skrive på tastaturet, så at indvistere i et tastatur er nok ikke nogen dårlig idé smiley
    men jah kan godt anbefale at få dig en Ipad 2, bruger ikke selv min til skole arbejde, da jeg syntes det er lettere at bruge Macbook Pro til det smiley men hvis jeg finder ud af hvad det program hedder skal jeg nok lige få skrevet det her ind smiley

Med venlig hilsen
    Henrik

• #3   18. jul 2011 ipad til skole brug tror jeg ikke er optimalt... ipad er en super fed idé til så mange ting men erstatte en bærbar kan den sgu ikke og slet ikke til skolebrug..bare min mening (: generelt tror jeg ikke det er så godt ikke at bruge windows computer til skolebrug.. men det kommer an på hvilken linje (: men tænk hvis du ikke kan bruge din mac eller ipad pga. du skal bruge et windows program ?

• #4   18. jul 2011 tak gutter, jeg ville egentlig bare bruge den til notater og brain storming. jeg har fundet et godt program til det

hvad kan i anbefale til notater hvis man både skal kunne skrive og tegne.
    fx matematik noter der vil det blive en problem ikke?

• Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 238
    #5   18. jul 2011 Jeg har brugt min iPad i skolen i lang tid og det er meget bedre end at have sin store computer med (: Du kan downloade Pages til iPad, det mener jeg virker til Word når du ligger det over på din pc. Og hvis du skal lave en Powerpoint, så kan du hente Keynote til din iPad, som også fungere rigtig godt. Mener jeg også virker til Powerpoint til din pc (:

• #6   18. jul 2011 hvad hvis det skal være notatet ligesom onenote i microsoft office

Kommentér på:
ipad 2 experter`

Annonce