{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.109 visninger | Oprettet:

Daglig kvalme? Hvad kan det skyldes? {{forumTopicSubject}}

Hej BB.
Jeg har over flere år, oplevet at have kvalme dagligt, nogle dage mere end andre.
Jeg får kvalme hver dag, uanset hvad. - Det sker ofte om morgenen, eller lige efter et måltid.
Har i nogle forslag til hvad det kan være?

Jeg har haft været hos lægen med det, men hun gav mig bare nogle piller mod stress, mavesår, osv. da hun troede, at det ville hjælpe (hvilket det ikke gjorde).

Ps. Jeg er en dreng! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Daglig kvalme? Hvad kan det skyldes?
  • #1   15. jul 2011 gå til lægen igen , du får nok ikke så meget ud af det herinde smiley

    ikke noget negativt ment


  • #2   15. jul 2011 Du er gravid smiley

  • #3   15. jul 2011 Du er gravid .. Det en alien der er inde i dig. du vil nok føde den her om 17 mdr smiley

    ej okay,...

    ehm, spiser du nok?


  • #4   15. jul 2011 Min fætter har præcis det samme som du beskriver der.. Han har heller ikke fået noget videre af vide, andet end at han fik nogle piller lige som dig..

    Det hjælper ikke meget, men så ved du da at du ikke er den eneste smiley


  • #5   15. jul 2011 9 sekunder for sent...

  • #6   15. jul 2011 Den der "du er gravid", er ikke sjov længere drenge.. :-D.

    Men ja, jeg spiser rimelig.. Jeg er dog bare bange for at spise meget, da det ofte giver mig mere kvalme..
    Altså, jeg er ca. 1.80, og vejer omkring 66kg.

    Uhmm.. Men det er mest når jeg er ude, det sker? - Jeg får det ikke så meget, herhjemme? - Mere når jeg er i skole, arbejde, etc?


  • #7   15. jul 2011 Mavesyre?

  • #8   15. jul 2011 Det har jeg også selv tænkt på Jacob, da jeg har meget mavesyre normalt, og en rigtig sart mave.

    Det skal lige siges, at jeg ikke engang kan drikke en øl, uden jeg får tømmermænd dagen efter.. Og når jeg drikker, så plejer jeg altid at få det utrolig dårligt.


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #9   15. jul 2011 Spis noget mere.. det er en lav vægt at have når man er 1.80, ikke for at komme med en dum bemærkning men det er det

  • #10   15. jul 2011 kan kun give Jonathan ret, du skal op i vægt på en eller anden måde.
    En måde er kost tilskud såsom weightgainers


  • #11   15. jul 2011 Tillykke - du skal være far... smiley

    Ej, sorry, kunne ikke dy mig :b.

    Men gå til en diætist og få lavet en madplan, så du kan få lidt mere vægt. Hun kan evt. også finde noget mad, der ikke gør det med din mavesyre, værre..


  • #12   15. jul 2011 èn shake er det samme som et heelt måltid!

    Spis det du kan også skyl en halv shake ned efter hvert måltid...så du kørende + shakees somregel har vitaminer osv også smiley


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #13   15. jul 2011 præcis. som 'omg' siger..
    kan anbefale Weightgainer fra bodylab.dk (skal siges at jeg styrketræner og er oppe på 101kg med en højde på 1.74) og ja der sidder lige nogle 4-5 kilos juleand og brun sovs.. min pointe er da jeg var en 16-17 år vejede jeg også kun 60 kilo og weight gainer hjalp mig igang.. men ellers så er det bare igang med at spise.. du skal slet ikke have den følelse med at maven rumler.. den skal du sørge for ikke at få.. spis spis spis min ven. og lad være at tro det kun er fed mad som gør det.. det er det ikke.. hvis du kun æder fed mad så sætter det sig bare forkert. og du skal nødig gå hen og få en øl mave smiley


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #14   15. jul 2011 men proteiner og kulhydrater så køre bussen

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #15   15. jul 2011 nu kender jeg dig jo ikke men psykiske forstyrrelser kan også give kvalme

  • #17   15. jul 2011 Så i vel egentlig bare anbefale, at jeg skal æde mig fed, og drikke noget weightgainer?

    Men psykiske problemer kunne også godt være noget af det måske?


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #18   18. jul 2011 ja psykiske forstyrrelser er der nok større chance for at det er

  • #19   20. jul 2011 Mange tak for de gode svar.
    Jeg har aftalt med min mor, at vi tager på sygehuset en dag, og får taget nogle blodprøver på mig, så vi kan prøve at se om der er noget galt. smiley


  • #21   25. dec 2012 det kunne måske godt være noget psykisk.
    Hvis jeg selv går og tænker meget over noget som psykisk er hårdt for mig, oplever jeg at få det dårligt.. ubehag


Kommentér på:
Daglig kvalme? Hvad kan det skyldes?

Annonce