{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Græsplæne {{forumTopicSubject}}

Hejsa med jer allesammen smiley

Håber der sidder en eller flere der kan hjælpe mig..

Sagen er den at jeg har overtaget et lille rækkehus med for og bag have til.. Men haven var ca 90%dækket med buske og planter.. Hvilket jeg ikke rigtigt ville have så hele møjet blev gravet op sidste sommer.. Og så var tanken at jeg skulle ha fræst iår og anlagt en græsplæne i sted for buskene.. Kom til og tænke kan man ikke bare fræse den gamle plæne op og så tromle det? Og så lade den gamle plæne komme op på ny????
Eller er jeg nød til og rive af osv først ?

på forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Græsplæne
  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #1   3. jul 2011 så bliver det ikke græs der kommer op

  • #2   3. jul 2011 fræs det og så noget nyt og når det så er kommet op kan du gi dem med noget plæne rens smiley du får den Lækreste Mega grønne græsplæne smiley

  • #3   3. jul 2011 Jeg ville fræse det og købe rulle-græs.
    Regn med ca 30 kr pr. m2. Så har du en flot plæne der er klar til brug med det samme.


  • #4   3. jul 2011 Alså jeg kan godt vælge den nemme måde og fræse og der eftter bare høvle en omgang græsfrø ud og så er det, det? Eller skal jeg ha den lange vej med og fræse så rive af og så fræse og rive af inden jeg smider græsfrø? håber ski jeg kan vælge den nemme og korte vej smiley

  • #5   4. jul 2011 Det kan du smiley når det nye græs er kommet op så skal du bare huske at give det plæne rens smiley

  • #6   4. jul 2011 Kim J: Super.. Så ville jeg da vælge den nemme løsning smiley

    Tak for svar allesammen


Kommentér på:
Græsplæne

Annonce