{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Hjælp til ny hjemmeside . {{forumTopicSubject}}

Hej .
Som overskriften siger mangler jeg en som kunne hjælpe med at trylle en webside til mig , den skal omhandle en af mine biler og den skal være hurtig og let at opdatere .
Den skal ligne en million men selvfølgelig ikke koste helt så meget =)
Kh Malissa =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ny hjemmeside .
  • #1   3. jul 2011 At bygge et website fra bunden, og med ønske om at du nemt skal kunne opdatere den direkte fra siden, er altså ikke noget man bare lige gør smiley
    Jeg foreslår du finder en host, hvor du kan oprette en gratis template og bruge den.

    En mere eller mindre prof hjemmeside, med enkle funktioner koster typisk omkring 10.000kr, hvis du går til et mediebureau.

    Så med andre ord: Man laver ikke bare lige en hjemmeside, efter dit ønske om udseende osv, det tager ret lang tid smiley


  • #2   3. jul 2011 Koster det ikke mere magter jeg ikke en eller anden hjemme fusker det er med garanti ..

  • #3   3. jul 2011 hej.
    jeg tror måske jeg kan hjælpe. jeg har lige været til eksamen i visualisering (hjemmeside--opbygning) og scoret 12.
    men du kan skrive en pm så kan vi snakke lidt om det.
    Mange hilsner Nick


  • #4   17. jul 2011 Hej med dig..

    Har du fundet en løsning? Jeg kan godt designe og programmere en hjemmeside til dig så du nemt kan opdatere den.

    Har for ikke så lang tid siden lavet en hjemmeside til en frisør med eget administrations panel, hvor alt kan redigeres og oprettes. Alt er lavet fra bunden.

    Skriv en PB hvis du er interesseret. Så tager vi en snak om dine ønsker og en fair pris smiley


Kommentér på:
Hjælp til ny hjemmeside .

Annonce