{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia eller Sony ericsson
  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #1   7. jun 2011 Dem jeg kender der har Nokia, er utilfredse, dem jeg kender inkl. mig selv der har SE er yderst tilfredse. Jeg har haft SE de sidste 6 år, og aldrig haft problemer. Min nuværende er en x10i som har en god stor skærm, og fungere som den skal.

Så jeg vil anbefale Sony Ericsson. De er også langt foran Nokia på alle områder.

• #2   7. jun 2011 Det er meget nemt!!
    Sony Ericsson Xperia ARC er en af de meste mobiler på markedet. Der er INGEN Nokia der når den til sokkeholderne. Det er en fantastisk mobil. Skriver fra den nu. Og så har den jo Android. Nokia sutter bare max røv. Du bliver ked af det hvis du køber en Nokia smartphone!!!

• #3   7. jun 2011 Har også kigget lidt på den SE ARC men synes den er fandens dyr. Skal ahve den uden abb. da jeg vil beholde det jeg har nu. (Cbb)

• #5   7. jun 2011 Haj, kan du så fortælle mig hvad for en model jeg skal gå efter hvis jeg skal have noget der holder?

• #6   7. jun 2011 vil gerne have en mobil der kan lidt. touch osv. budgettet ligger maks 3000 kr, og mobilen skal være uden abb.

• #7   7. jun 2011 Babooms haj.

Så du siger til at Nokia og Sony Ericsson er lige gode? Tror du skal kigge på de forskellige tests af de to mærker. smiley

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #8   7. jun 2011 Baboom's Haj !
    Jeg gætter på at du har en Nokia smiley

Nogen af os har Sony Ericsson, andre nøjes.
    I øvrigt synes jeg at Nokia er en pigetelefon.

Kommentér på:
Nokia eller Sony ericsson

Annonce