{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Lejlighed i Københavnsområdet {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen smiley
Jeg prøver lige igen og håber på, jeg denne gang har formuleret mig klart nok til ikke at forvirre eller på anden måde støde nogen..

Der er sikkert oprettet en masse emner om dette i forvejen, men nu spørger jeg alligevel ..

Er der nogen herinde der kan oplyse nogle gode boligselskaber i københavnsområdet? Meget gerne boligselskaber, der har lejligheder beliggende i Frederiksbergområdet og med under 4 års ventetid på lejlighederne (den skal bruges fra Juli 2012)..

Eller måske nogen herinde, der ved om de skal flytte fra deres lejlighed til den tid (ved godt der er noget tid til endnu, men det kan jo være jeg er heldig) smiley

De eneste krav til lejligheden er, at det SKAL være tilladt at have en lille hund (jeg har jo min Mocca mus der selvfølgelig skal med) og så må lejligheden gerne være til at betale (helst under 8000 kr./md. inkl. forbrug)

.. Lejligheden behøver ikke at være stor, men det skal ikke være et enkelt værelse der er til udlejning (bofællesskab og hvad det ellers hedder), da jeg også gerne vil have min kæreste med ;D

På forhånd tak for hjælpen og god aften/nat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighed i Københavnsområdet
Kommentér på:
Lejlighed i Københavnsområdet

Annonce