{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.101 visninger | Oprettet:

Analyse hjælp til en vandringsmand af pontoppidan {{forumTopicSubject}}

jeg skal op til eksammen i dansk på mandag, men er ikke helt skarp til analysering af gamle tekster, og gider ikke bare downloade det. så hvis nogle kender teksten, og ved hvad der er vigtigt og komme ind omkring. for er bare sikker på at jeg bliver spurgt om hvad alt betyder som jeg så ikke ved. jeg har skrevet ting som tid,sted,miljø, handlingsforløb osv på min synopse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Analyse hjælp til en vandringsmand af pontoppidan
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #1   3. jun 2011 Så vidt jeg husker teksten så skal du også komme ind på forfatter kommentarer. Altså steder i teksten hvor du kan læse at det direkte er hans mening der kommer til udtryk.
    Derudover kan man sige, hvilke midler bruger han til at fremme sit budskab og fortæl hvorfor han skriver så anderledes.
    Huske det ikke så godt, men det er det moderne gennembrud ikke? Så vidt jeg kan huske er denne tekst en smule atypisk for det moderne gennembrud

• #2   3. jun 2011 jo er det morderne gennembrud, og vil da få kigget på det. har nemlig være syg de sidste 3 dage, så slet ikke kommet igang. har læst teksten 3 gange og fundet lidt på nettet det er det eneste

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #3   3. jun 2011 Kan ikke huske meget fra det. Ved bare jeg havde den selv, og jeg ved de fokuserede meget på forfatter kommentarer! Hvad han ville sige med disse, og hvorfor han bruger forfatter kommentarer og ikke metaforer el lign smiley

Kommentér på:
Analyse hjælp til en vandringsmand af pontoppidan

Annonce