Erfaringer med Telenor smartaftale?? {{forumTopicSubject}}
I forbindelse med at der var en, der spurgte mig til råds om det, kom jeg til at læse om denne smartaftale hos Telenor.
Er der nogen, der har erfaringer med dette?
Umiddelbart lyder prisen til at være okay, og det er samtidig uden renter, og man vælger selv abonnementet.
En Sony Ericsson Xperia Arc koster f.eks 3840,- i sig selv, hvis man regner det ud (160 kr. x 24 mdr.) og det ligger ca. 300 kr. over prisen for en uden abonnement. Men man kommer jo i virkeligheden aldrig uden om, at de fleste nye mobiler er dyrere med abonnement uanset, hvad man vælger.
Og så kommer abonnementet oveni, men der vælger man jo selv, hvilket man vil have med. I princippet kunne man jo vælge den til 0 kr., og så beholde det man har i forvejen?
Så lyder det som en helt skidt idé eller er det bare en smart måde at få en af de nye og fede telefoner på, når man ikke har pengene nu og her?
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 322
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 260 Svar: 1.515
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 595
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 244
Men jeg synes, at jeg har læst alt det med småt, der måtte være, men jeg må indrømme, at det er begrænset, hvad der er, og man kan jo vælge at beholde sit nuværende abonnement og sætte over i, og så slippe med minimumsforbruget på 29,- + afdraget på telefonen per måned.
Eneste problem er nok, at man binder sig til den samme telefon i 24 mdr., hvis man vælger det
Men tak for svar
Erfaringer med Telenor smartaftale??