{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Mundtlig Historie eksamen.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Skal op til min første mundtlige eksamen nogensinde, og er død nervøs. Har læst, og læst, men er stadig meget nervøs!

Kender i nogle tricks/tips til hvordan det hele går lidt mere glat, og evt. en idé til hvordan jeg smider noget af nervøsiteten?

Tobias.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundtlig Historie eksamen..
  • #3   30. maj 2011 Takker for tips'ne indtil videre! Vil hel klart gøre brug af dem, især din "DOLLE!"
    Takker!


  • #4   30. maj 2011 Beta blokkere hvis det er slemt.
    Jeg prøver betablokkere iår, fordi jeg sidste år ikke fik ydet 100% af det jeg kunne, og må sku sige at det er utroligt så godt det virker. Ens puls bliver helt rolig og man er kontrolleret. Det hjælper ligeledes på at blive mentalt parat, når man ved, at man har kroppen under kontrol


  • #5   30. maj 2011 Men betablokkere er da ikke lovligt? :S

  • #6   30. maj 2011 - Lars Ulrich 2 -
    Jo da? Det er egentlig egnet til hjertepatienter, men fordi ens puls kan gå sådan amok, ja hele kroppen faktisk, til eksamener, så virker det også mod det, og gør at kroppen ikke går amok og pulsen løber løbsk smiley Men det kræver en recept, som lægerne gladeligt skriver til en hvis man forklare dem problemet. Et glas med 100, hvor man kun skal bruge en halv pille, koster 34 kr.

    Så er der Retalin, som man giver ADHD patienter, det virker også på koncentrationen. Det virker lidt, som det stof han tar i filmen "Limitless", på personer der ikke lider af ADHD smiley Mange topchefer tar Retalin. <- Det er OGSÅ lovligt.


  • #7   30. maj 2011 Hmm, okay. Ja det er jo lidt sent nu, når jeg skal op kl 10:40.. smiley

  • #8   30. maj 2011 retter lige på det. Ritalin hedder det. Man skal fuske lidt, eller på anden måde få en recept til stoffet, da det ikke kan fås i håndkøb, og er lavet til ADHD patienter. Men Beta blokker kan man ret nemt få hos lægen.

    Jeg er 100% på, at nogen i din omgangskreds har det, men vil dog anbefale at tage til lægen først, da han lige tjekker en for, om det er sikkert at tage medicinen.

    Ellers hjælper det MEGET, at gå ind med den indstilling, at man blot skal bestå faget, for det kan man NEMT, så er alt det andet bare bonus man kan fyre af, og dermed føler man sig oven på smiley


  • #9   30. maj 2011 Har heller aldrig været typen, der har kunne lide piller, og andre stoffer, så det bliver nok ikke den løsning. Men tak for hjælpen, for helt sikkert brug for det til fysik eksamen ;D

Kommentér på:
Mundtlig Historie eksamen..

Annonce