{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

HTC Desire baggrund, HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt nogle billede ind af min flåååtte hund ind i mappen DCIM på min HTC Desire. Jeg ville så gerne bruge det som baggrund, men kan KUN vælge et meget lille stykke af billedet? Også selvom billedet passer til telefonens størrelse (480x800 pixels).

Er det mig der er en hat, eller er der bare ikke noget at gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC Desire baggrund, HJÆLP
  • #1   18. maj 2011 Du skal tage fat i den grønne firkant, og så bare trække så meget du kan i den.. Dit billede har højst sandsynligt et bredere format end telefonen. så noget af siderne vil du gå glip af..

• #2   18. maj 2011 Problemet er, at jeg kun kan vælge 1/3 af billede... Altså, en firkant/rektangel. Billedet kan ikke blive langt på den horisontale led.

EJ det er svært at forklare (o: Håber I kan følge med.

• #3   18. maj 2011 tja..
    Grunden til at det ikke kan strækes ud som du måske gerne vil have det, er at telefonen for den firkant til at passe, så det passer med at så højt billedet er passer det også til længden når du går til siderne..
    Har selv en desire.
    Men er selve motivet helt ude i siderne..? for ellers kunne du prøve at tilpasse billedet i paint og skærer det til..?
    prøv evt at uploade det her på siden, så kan jeg da taget et kig på det..? hvis du selv har lyst...

Kommentér på:
HTC Desire baggrund, HJÆLP

Annonce