frysninger {{forumTopicSubject}}
hej jeg ville høre om der er andre der har prøvet og blive frosset pga en åndsvag grund.
kort fortalt jeg har haft delt en profil sammen med min kone men den er nu blevet frosset pga vi sætte vores hvalpe tilsalg og der efter er vi blevet frooset pga en henvisning til hundegalleri ik vil ha salg af ulovlige hunde så derfor er vores annonce blevet slettet og hendes profil er frosset men vores annonce på hundegalleri er der slet ingen problemer med og den er stadig oprettet der inde men nu har jeg oprettet min egen profil for og ku høre hjælpe admins hvorfor det er sket og det svar jeg får er at det må de ik blande sig i hva andre hjælpe admins har gjort og man ik må ha 2 profiler så den profil jeg selv lige har oprettet vil blive slettet synes sku det er en underlig holdning de har og der burde være lidt bedre kontrol med hjælpe admins her inde for de ik bare kan slett og fryse folk uden de er 2 andre der også siger det man har gjort er forkert for ellers er der ik det vilde styr på de frysninger og sletninger af annoncer men hva synes i når man betaler penge for og oprett sin profil
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 577
så baboom har handlet korrekt, det har hundegalleri ikke...
der står under reglerne at der ikke må sælges noget ulovligt i markedet...
apr 2007
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 237
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 335
Sådan noget med kryds og bolle, således at man kan få komma og punktum.
Det hjælper rigtig meget, og for dette indlæg alene havde du fået en advarsel af mig.
Mange online forums er altså ikke noget demokrati, men derimod Diktatur.
Enten kan man leve med det, eller også kan man ikke.
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 91
hvis du nu læser min tekst så er vores hvalpe ik på listen de blanding de er af er slet ik på den nye hundelov er jo derfor jeg er irreteret ellers havde jeg nok heller ik brokket mig faren til hvalpene er en labrador puha den er færlig og moren er en pressa de canario som er en spansk mastiff og som heller ik er på listen så vores hvalpe er fuldt ud lovlige chippet og registret og dyrelæge kontrolleret af dyrlæge med sundhedsbog og det hele
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 335
apr 2007
Hennig Hugo:
så du sej...
maj 2011
nej har jeg ik da jeg ik har været den store skole person så i må undskylde jeg ik lige har sat punktumer og komma´er da de ville stå alle de forkerte steder så det må i undskylde
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
jeg kan sku godt forstå dig, det lyder i mine ører som om de har set sig sure på dig.
Angående de personer som føler sig nødsaget til at indsætte . og , slap dog af og ret på jeres egne fejl istedet for andres. Måske i kunne ende ud med at blive bedre mennesker.!
feb 2011
Følger: 1 Svar: 22
Man vil gerne høres og fremføre sin sag, men det drukner i ulæselighed.
Op på hesten. Man kan ikke sætte for mange punktummer hvis man er i tvivl. Stavefejl er ikke meningsforstyrende. Men manglende afsnit og punktum ødelægger alt.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
Forresten:
Forum i flertal hedder ikke forums. Det hedder forummer eller fora.
Der skal ikke et komma før og.
Hvis du ikke andet end det at tilføje, så hold dig dog væk!
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 451
Kan sagtens selv "forestille" mig hvor komma og punktum skal være...
dec 2008
dec 2008
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
Har bestemt heller ikke noget problem med at læse det.
feb 2011
Følger: 1 Svar: 22
Et par afsnit og enkelte punktummer gør underværker. Skidt med lidt stavefejl og manglende store bogstaver.
Held og lykke med det ulovelige hundehvalpesalg.
maj 2011
maj 2011
listehunde (dem som er ulovlige)
pitbull
tosa inu
amerikansk staffordsire terrier
fila brasileio
dogo argentino
amerikansk bulldog
boerboel
kangal
centralasiatisk ovtcharka
kaukisk ovtcharka
sydrussisk ovtcharka
tornjak
sarplaninac
altså mine hvalpe er ik ulovlige på nogen måder og er alle vaccineret og chippet dyrlæge kontrolleret og registret i dansk hunde register
til jer som stadig kalder dem ulovlige og ik kan forstå min tekst om hvorfor jeg er sur/irreteret over min kones annonce er slettet og profil frosset
maj 2011
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.331
maj 2011
maj 2011
hva kan ik være rigtigt
maj 2011
mange tak endelig en der er fornuftig må bare håbe at support kan se det i min besked til dem så de kan åbnes profilen igen og evt gi den hjælpe admin en og fingerne og ik nok med det så blev jeg ``truet`` med den her profil jeg lige har oprettet også ville blive slettet fordi det er ulovligt og bruge en andes profil fordi det var nemmere mig og konen bare delte hendes profil før men blev nød til og lave en selv nu her for man ku kontakte hjælpe admins og support også får jeg afvide min profil vil blive lukket fordi man ik må ha 2 profiler hehe de er sku ik alt for kloge hva så hvis man er gift evt og bare har en fælles profil det er så ulovligt eller istedetfor ik og betale for 2 profiler
maj 2011
maj 2011
maj 2011
Besked:
Hej hr & fru,
HundeGalleri.dk retter sig naturligvis efter dansk lovgivning og dermed er al handel med de ulovlige hunderacer, eller krydsninger hvori de indgår, ikke tilladt på BaBoom.dk . Ligeledes skal alle hunde iflg. loven være chippet inden de fylder 8 uger.
For loven i sin helhed: http://www.ft.dk/samling/20091/lovforslag/L163/som_vedtaget.htm
Det er i den forbindelse vi nu har set os nødsaget til at slette din annonce.
Vi henviser til brugerbetingelserne punkt 4.1:
Al handel med ulovlige hunderacer samt krydsninger, hvori disse racer indgår, er ikke tilladt iflg. dansk lovgivning og dermed heller ikke på HundeGalleri.dk. De ulovlige racer er: Pitbull terrier, Tosa Inu, Kangal, Fila Brasileiro, Tornjak, Boerboel, Amerikansk staffordshire terrier, Dogo argentino, Amerikansk bulldog, Centralasiatisk ovtcharka, kaukasisk ovtcharka, Sarplaninac og Sydrussisk ovtcharka.
Ligeledes kan ulovlige hunderacer ikke oprettes som galleri på BaBoom.dk.
Du har tilsyneladende valgt ikke at følge de anviste regler. Det er vi kede af og har derfor set os nødsaget til at fryse din konto indtil: 19-05-2011 18:45:53
Vi håber at du vil bruge pausen til at læse vores brugerbetingelser og i fremtiden overveje hvad du opretter af annoncer på BaBoom.dk. Du er naturligvis velkommen tilbage på BaBoom.dk når din frysning ophører. Dog skal vi gøre opmærksom på at hvis du, på trods af denne advarsel, forsætter med at indrykke annoncer på muskel-/kamphunde eller ikke-chippet hunde, så bliver vi desværre nødt til at lukke din konto.
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BaBoom.dk.
Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om frysning af din brugerkonto yderligere.
Med venlig hilsen
BaBoom.dk | Moderator
mar 2009
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
det vil sige at de IKKE tilstræber at alle får en god oplevelse.!
mar 2009
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 20 Svar: 259
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 133
Trådstarter har flere gange fortalt HVILKE hvalpe han sælger
maj 2011
frysninger