{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger? (:
  • #2   17. maj 2011 jeg vil bare hurtigt tilføje at jeg aldrig nogensinde ville tvinge en pige til at give mig et blowjob, det ville jeg aldrig kunne nyde når hun ikke selv gør

  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 710
    #4   17. maj 2011 Super fedt at få af vide Simon S.. Kan jeg ikke få dit nummer så jeg kan ringe og få af vide hvilke ting du aldrig ville tvinge en pige til?

  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #7   17. maj 2011 Nu er det jo ikke alle som har et par store hud/fedt-lapper bag en jungle der lugter af ost.

    Enhver ren pikkemand er ok - det skal bare ikke tage evigheder.


  • #9   17. maj 2011 ...sagde Mia på 15, uden fotoprofil, og som tydeligt viser det største eksempel på umodenhed ever smiley

  • #10   17. maj 2011 Love it love it love it!! Men har også lært at man ikke skal putte noget i sin fisse som man ikke vil putte i sin mund:-P.

  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #12   17. maj 2011 haha good one

  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #14   17. maj 2011 Nu behøver jeg ikke nedgøre eller tale grimt til andre.

    Men jeg må da være enig med Slyngel om at jeg synes fodsex er ulækkert - nok fordi jeg finder mine tæer ulækre.

    Men som du Lars skriver - så bunder det jo nok i en manglende selvtillid omkring mine tæer - især mine storetåer smiley :D De er gigantiske.

    Hvis flere bliver hidsige ved at debatere over nettet - så svin endelig mig til - jeg kan tage det.


  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #16   17. maj 2011 Kaffe og blowjob hører ikke sammen i hvertfald.

  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 22
    #18   17. maj 2011 Lubas - så når jeg har suttet mere på tissemand kan jeg lige pludselig godt lide sæd med bitter kaffesmag? Okay - jamen jeg glæder mig da ...

    Snakker vi 100 eller 500 blowjobs til at opnå den nødvendige erfaring til at elske sæd-kaffe?

    Lars. Min ex kunne også godt lide lidt duft, han syntes ikke rigtigt sæbe tændte ham. Problemet er jo at man personligt helst vil dufte af bamselinge og ikke tis ... i hvert fald ikke ind til man stoller 110% på kæresten.


  • #19   17. maj 2011 Synes generelt sex er fedest/bedst/rarest/frækkest når man er helt ren. Så er der ingen diggedar med, at folde sig helt ud og kysse/slikke/sutte alle steder på kroppen, uden af få dårlig smag/lugt nogen steder fra. Tænker bestemt også over om jeg lugter eller smager grimt og har ikke selv lyst til at blive slikket, hvis jeg ikke føler mig ren.
    Dermed ikke sagt, at jeg ikke synes det er fedt, at give en blæser i bilen, eller tage en spontan quickie et ubestemt sted.
    Jeg har en enkelt gang været sammen med en fyr jeg simpelhen ikke kunne sluge. Han sprøjtede voldsomt meget og det smagte altid meget bittert, men han levede næsten også af kaffe og smøger, FØJ.


  • #20   17. maj 2011 så længe den ikke lugter eller smager underlig så har jeg ikke noget imod det, især ikke hvis jeg kan se fyren bliver tændt af det, det tænder jo bare mig endnu mere smiley

  • donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
    #21   17. maj 2011 jeg kunne nu heller ikke forstille mig nogle mænd som ikke kan lide at slikke en kvinde. jeg elsker det hvertfald og tænder mig og se hvordan hun nyder det... og tror det er det samme omvendt.. og jeg kunne heller aldrig finde på at tvinge kæresten til noget hun ikke kan lide eller har lyst til.. det ville fjerne den nydelse som sex er smiley

  • #22   17. maj 2011 Lubas .: Det er også en god grund, for det var satme for klamt. Jeg kunne ikke engang holde ud, at han "bare" sprøjtede mig i munden og spytte ud. Men har kun opblevet det ved denne ene fyr.

Kommentér på:
Piger? (:

Annonce