{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hvor er det dejligt når folk støtter {{forumTopicSubject}}

Jeg har her til aften været ude for en yderst ubehagelig oplevelse, men samtidig også en postiv.

S-toget holder ind på Høje Taastrup Station.

Jeg er i fællesarealet med min cykel, jeg ser en ung pige komme meget hurtigt ud af stillekupén, det så ud som om hun blev skubbet af en mand, men jeg kunne ikke helt tolke situationen.

En anden ung pige bliver overfuset af denne mand, og han råber efter hende på engelsk, om hun ikke burde tilkalde politiet, da her er en gal mand.

Jeg spørger ham stille "What is wrong?" - Og får meget surt svar tilbage med at "Your ass is wrong".

Her burde jeg bare have trukket på skuldrene og gået min vej, men nej nej. Dumme mig får i dæmpet tonefald sagt "like your dick".

Dette tænder manden fuldstædig af, og han kommer stormende mod mig, og står få cm. fra mit ansigt, og hidser sig mere og mere op.

Jeg forsøger stadig at være fattet og rolig. Og siger ikke mere til manden.

Han fabler om at jeg er ude efter ham, og han vil tilkalde politiet, jeg fortæller, at det er helt fint med mig, at han ringer efter politiet.

Der er nu samlet en del passagerer om os, og de forsøger, at finde ud af hvad der er sket. Manden er nu hidsig overfor dem, og de henvender sig nu til mig.

En af passagerene en ung mand henter en vagt, som forsøger at finde bunds i det, men det var svært at snakke med ham, da den arrige gut overdøver os. Vagten får desværre ikke noget ud af manden, andet end udforstålige gloser.

Endelig kommer politiet, og manden bliver nu stille "trukket" lidt væk hvor den ene betjent snakker med ham (dette formoder jeg da), den anden snakker med mig og de øvrige passagerer.

Trods denne ubehagelige episode, synes jeg det var/er dejligt, at de andre var der, at de blev og ventede på politet sammen med mig/os.

De unge fyre, forsøgte at trøste mig, da jeg var og stadig er chokeret efter dette. De og et ægtepar tilbød at følge mig på vej hjem. Jeg fik dog ringet efter min kæreste, om han ikke kom op på stationen med hunden (just in case).

Ægteparret stod og ventede ved kiosken sammen med mig, indtil kæresten kom.
Vi takkede dem for hjælpen. Jeg er utrolig glad for, at de var der.

Det var så dejligt, at de folk ikke bare var ligeglade, men at de var der til at støtte, og berolige - sørge for at situationen ikke løb løbsk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det dejligt når folk støtter
Kommentér på:
Hvor er det dejligt når folk støtter

Annonce