{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårlænge for extensions?
  • #1   27. apr 2011 Hvilke extensions mener du?
    Jeg skal have lavet hot fusion og snakkede med en proffesionel i sidste uge, der sagde ca. 10 cm. alt efter hvordan håret også er klippet.
    Jeg skal vente 1-2 måneder før jeg kan få det lavet

• #2   27. apr 2011 Da jeg var i helsingør og få lavet mit, der viste hun billeder af piger der kun havde 5 cm hår og man kunne ikke se det. Dette var dog også sat på med flettemetoden, den bedste metode ifølge mange frisøre.
    Dog har jeg også hørt det med 10cm..
    Ville dog gå med nana o og sige at det ser bedst ud hvis man i forvejen har hår til skuldrene.

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 9
    #3   27. apr 2011 jeg har ca 10 cm hår og har fået cold fusion i det fungere fint

• #4   4. maj 2011 Meget afhængigt af metoden, men jeg vil absolut mene at håret skal være skulderlængde, hvis du skal få et så vidt muligt naturligt resulatet. Husk at der gerne skal være rigeligt med hår i dine hair extensions, så det ikke ser tyndt ud (det kan det nemt komme til, hvis dit eget hår er meget kort) smiley

• #5   5. maj 2011 Jeg havde tænkt mig cold fusion.
    (link fjernet) jeg har den længde hår nu, hvis jeg lavet midterskilling, kan det så lade sig gøre, tror i? smiley

• #6   5. maj 2011 T to the R to the INE !
    Jeg tror jeg har omkring samme længde som dig.. Dog er jeg lang på toppen og kortere i begge sider, men jeg fik et nej da jeg var inde og snakke med en. Hun ville gerne lave det, men ville ikke love at det ville se pænt og naturligt ud og ville heller ikke have sit navn indblandet. Så jeg har valgt at vente lidt

• #7   5. maj 2011 Hvor meget længere skal det være, for hun syntes det ville blive pænt :-)?

• #8   5. maj 2011 Hun sagde i hvert fald 5 cm mere og så kunne vi begynde at snakke om det smiley

• #9   6. maj 2011 T to the R to the INE !
    Hvis dit hår har den længde på billedet nu, så vil det slet ikke kunne lade sig gøre. Der skal gerne være i hvert fald mindst 5 cm mere, men så er jeg heller ikke engang sikker på, om du overhovedet vil blive glad for resultatet.

• #10   6. maj 2011 Ok, tusind tak for svarene! smiley

Kommentér på:
Hårlænge for extensions?

Annonce