{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snyder en bruger
  • #1   11. apr 2011 Opsøger personen smiley ...


  • #2   11. apr 2011 Man skal heller aldrig få folk til at sende ting . Jeg er blevet snydt for flere tusind, og gider det ikke mere . så køber kun ting på sjælland, så jeg kan hente dem selv smiley

  • #3   11. apr 2011 Meld ham til politiet...hvis der ikke sker noget...så besøg ham....

  • #4   11. apr 2011 Har skrevet til ham 5 - 7 gange nu på 3 dage og kan se, at han har været logget på i mellem tiden ..
    Jeg er aldrig blevet snydt før, og har købt sindsygt meget på nettet gennem de sidste mange år ..

    Jeg skrev til en af de der hjælpe adminstrator, men de mener ikke, at baboom kan hjælpe med noget ..

    Han har slettet annoncen, så kan ikke hukse, hvor han bor .. Jeg har intet oplysninger på ham .. Har jeg aldrig været så obs på, da jeg aldrig er blevet snydt smiley

    Det satme surt smiley


  • #5   11. apr 2011 du har hans konto oplysninger.

    gå ned i hans bank og smid 50 kr over på hans konto. wupi så har du adressen og så kan du bare tage og besøge ham.


  • #6   11. apr 2011 Mark ..
    Lyder som en god plan smiley ..
    Tusinde tak ..


  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.406
    #7   11. apr 2011 Politi anmeld ham og opsøg ham.. de eneste 2 muligheder du endelig har smiley

  • #10   11. apr 2011 Synes det er for ringe at baboom laver et marked hvor man kan sælge og købe og så kan de ikk lave det ordenligt så man ikk er sikre..

    Som feks QXL der sender brev ud til en før man kan sælge..
    Eller får lavet et ordenligt betalingssystem..

    Er blevet snydt 1 gang herinde og efter det handler jeg ikk herinde..
    Kan lige så godt bruge dba eller g&g smiley


  • #11   11. apr 2011 Har de måske 200.000 admins på dba og g&g ? smiley

  • #12   11. apr 2011 politiet gør ikk en skid ved sådane sager her, da det er sådan et "lille" beløb og du har slev overført penge til ham

  • #13   12. apr 2011 True men de er eget mere seriøse derinde end her smiley

    Er der et problem herinde gider HAerne ikk gøre en skid..


  • #14   12. apr 2011 Jeg kan se, at han nu er blevet frosset .. Så må der være andre, som også er blevet snydt af ham .. smiley

    Må man egentlig nævne navne herinde, jeg vil jo super gerne finde de andre, som også er blevet snydt af ham ..


  • #15   12. apr 2011 Brian - Forstå nu at vi intet kan gøre! I har SELV et ansvar for at handle herinde.

    Carina - Nej, ingen navne smiley


  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #16   12. apr 2011 brian>> hænger lidt sammen med at dba er et site baseret på køb/salg og designet til dette men dba har IKKE ansvaret for at hjælpe i handler hvor der snydes ....det har baboom ej heller og er IKKE bygget som et salgssite. at HAerne ikke kan/Skal hjælpe med det skyldes at HAere ikke er noget andet end alm brugere med muligheder for at hjælpe andre samt at fjerne uønsket indhold.....

    når man handler privat står man selv med risikoen....er man ikke villig til dette skal man ikke handle privat, længere er den ikke. handler man så yderligere på nettet uden sikkerhed, så kender man vilkår og sådan er livet...


  • Bumle .
    Bumle . Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 110
    #17   12. apr 2011 Carina..

    Hvis han har samme bank som dig, kan du ringe til kundeservice og sige at du har overført nogle penge til en konto, men at du tror at det er den forkerte konto du har sendt den til.

    Så får du et navn på modtageren, det har jeg selv gjort, derefter googlede jeg navnet, og ligger pt inde med alle hendes oplysninger, en billedserie af hende uden tøj på, et billed fra side 9, hendes adresse, hendes hests navn, hendes arbejdsplads, uddannelse, osv osv.

    Mig skal man fandme ikke snyde :o)


  • #18   12. apr 2011 Hold da op !! Kan man også det efter lidt over en uge ?? smiley

  • #19   12. apr 2011 Hmm nok derfor han skulle vide, hvilken bank jeg havde .. Arrh fuck, hvorfor fanden er man så naiv !! Shit man føler sig bare enormt dum !!
    smiley


  • Bumle .
    Bumle . Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 110
    #20   12. apr 2011 Vil sige at jeg heller ikke havde regnet med at vedkommende jeg havde handlet med herinde var nøgen model og se & hør pige smiley

    Jeg ved ikke om de har en frist, men ellers kan du jo eventuelt hvis han har venner herinde, skrive til dem og hører ad om de kender ham, og måske via dem få nogle informationer.

    Ellers er der nok ikke så meget at gøre, hvis du ingen informationer har fået på ham.. Hvis du har et telefonnummer/email, noget andet på ham, ville du kunne gøre noget, ellers bliver det svært


  • #21   12. apr 2011 Jeg tror sq det er en håbløs ting, at prøve og finde ham desværre .. joo han har 2 eller 3 venner, men tror desværre de er ligesådan .. smiley

    Hehe har du så aldrig prøvet at opsøge hende og få dine penge igen??


  • Bumle .
    Bumle . Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 110
    #22   12. apr 2011 Jeg har først fundet ud af idag at hun muligvis har snydt mig, - eller min kæreste er det egentlig. Så har skrevet hende en besked og givet hende 24 timer til at tage kontakt på den ene eller anden måde, og herefter smutter jeg en tur forbi

Kommentér på:
Snyder en bruger

Annonce