{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Basker
Basker
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370

Ens seksualitet {{forumTopicSubject}}

Hej.

Hvis der nu var en som var homoseksuel, lesbisk eller biseksuel. Ville du så respektere dem, eller hvordan opfatter du det? Det kunne være du mødte en homoseksuel, som evt. spurgte om I skulle være venner. Kunne du så overhoved være i nærheden af personen, eller ville du bare tænke ''Ej føj, han er homoseksuel'' - så gider jeg da ikke være venner med ham.

Hvis du tør at udtrykke det, så må du også skrive om du er til det samme køn, til begge køn eller modsatte køn.

Homoseksuel: Hvis du er en dreng, og er til det samme køn.
Lesbisk: Hvis du er en pige, og du er til det samme køn.
Biseksuel: Hvis du er til begge køn.
Heteroseksuel: Hvis du er til det modsatte køn.

- Jeg ville jo egentlig bare respektere personen som personen er, og så er det slut. Der er bare nogle som godt kunne finde på at virke sådan lidt ''snoppet'' over ens seksualitet, så det er derfor jeg spørger.

- Jeg er heteroseksuel.

Giv din mening løs!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ens seksualitet
  • Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 122 Svar: 780
    #1   11. apr 2011 jeg respekterer folk som de er, jeg er selv heteroseksuel

• #2   11. apr 2011 Hetero - og jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad folk er.

• #3   11. apr 2011 Jeg er bi.
    og er total ligeglad med hvad folk er smiley
    De bøsser og lesbiske jeg kender er nogle dejlige mennesker, man kan mærke på dem de føler sig "frie" smiley

• #4   11. apr 2011 Homoseksuel går da også ind under piger? og ikke kun drenge smiley

• #5   11. apr 2011 Er ret så ligeglad om hvad folk er til, det er jo helt op til en selv - er selv hetero!

• #6   11. apr 2011 btw har jeg ikke noget imod det.
    Men alle de der tøser der render rundt og siger de er bi, når de ikke er det skal bare fack owf!
    er selv hetero - men har skam ikke noget imod bøsser, de skal bare ikke minde mig konstant på at de tager den ad bagvejen - render jo heller ikke konstant rundt og siger at jeg knepper min kæreste. det er jo det samme.

• #7   11. apr 2011 Har fuld respekt for det, og har selv et par veninder der er sprunget ud som lesbiske, men derfor stopper det mig ikke i at hænge ud med dem som før smiley er selv hetero.

• #8   11. apr 2011 Har en lidt længere ude i familien der er bøsse, men ikke noget man kan se på ham eller hans partner..de ligner bare 2 gode kammerater

Så længe folk ikke viser det tydeligt i offenlig rum er jeg ligeglad..kæreste par ( mand/dame ) som kysser og gramser på gaden kan jeg synes jeg er lige så ulækkert som hvis det var to mænd eller kvinder

• #9   11. apr 2011 Er hetero... Har intet imod folk uanset deres seksualitet, kun deres opførsel, og det er uanset om de er hetero, bi eller homo... smiley

• #10   11. apr 2011 Homoseksuelle er altså både piger og drenge som er til samme køn som dem selv - dog er 'bøsse' og 'lesbisk' bare andre ord som adskiller pige og dreng. smiley
    .. Kender en del homoer og har intet i mod det overhovedet - synes der imod det er fedt dem som tør spring ud, og stå ved hvem de er! smiley
    - Dog er jeg selv til fyre :b

• #11   11. apr 2011 Hetero - Har da 1 ven som er bøsse og er da ligeglad med det (:
    Jo flere bøsser, jo flere piger til os hetero fyre smiley

• #12   11. apr 2011 har venner af bege slags bøsse og lebber og det gør mig intet de er sq de fedeste mensker jeg kender no probs i det

• #13   11. apr 2011 Jeg er Hetro..

Men har da flere venner som er bøsser, og veninder som er lesbiske.. kan da også ta med dem i byen på homo steder og sådan..
    Det rør mig ikke.. Jeg kan godt sige nej til en fyr der lægger an på mig sådan et sted.. :o)
    Haha, men kan da godt tage imod en drink eller 2 før jeg fortæller at jeg er hetro.. Så lidt en kælling er jeg vel.?

Jeg er ligeglad hvad folk tænker om mig, så længe jeg selv er afklaret..

God aften dejlige mennesker.. smiley <3 smiley

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #14   11. apr 2011 Det generer mig ikke, at folk er homoseksuelle (hverken bøsser eller lesbiske), men præcis som med fyre, ville jeg blive stødt og irriteret, hvis en pige blev ved med at lægge an på mig, selvom jeg havde sagt, jeg er til fyre. smiley
    Jeg har intet imod hvis to fyre/to kvinder kysser på gaden/etc, så længe det bliver holdt på et nogenlunde sofistikeret niveau (det samme mener jeg om hetro-par).

En fra min klasse er af den mening, at det er super nice, hvis lesbiske kysser i offentligheden - men han kan slet ikke tage det, hvis det er to mænd. Det synes jeg er dobbeltmoralsk, og rigtig latterligt...

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#15   11. apr 2011 - Jeg er hetero, har ingen lesbiske veninder (der går en i min klasse, men grundet hendes personlighed, bryder jeg mig ikke om hende), men har to bøssevenner, og ser personerne som den de er, og putter ikke merkater på dem, pga. deres seksualitet. smiley

• #16   11. apr 2011 Er heteroseksuel.

Jeg har intet i mod om folk er til det ene eller andet, men må dog indrømme at jeg har meget svært ved at se på bøsser, som tungekysser hinanden og ligeledes vil jeg heller ikke vide, hvad de foretager sig. Men respektere dem og kan også sagtens være venner med dem.

• #17   11. apr 2011 ville ikke være snoppet overfor en person som ikke har samme seksualitet som mig, men ville nok have det lidt svært med tanken om at have en veninde, som ville kunne have lyster til mig.

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#18   11. apr 2011 betina N

Hvordan er det forskelligt fra at have mandlige venner? smiley

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#19   11. apr 2011 - altså udover at man vel ikke er interesseret smiley

• #20   11. apr 2011 Styre folk helt selv, men når man ser ham bøsse gustav i fjernsynet... så tænker jeg altså godtnok W T F (ja med STORT), han er sq mere fimset end kvinder, så er det sq at gå over stregen efter min mening.

• #21   11. apr 2011 når jeg er sammen med mine veninde ligger vi tit under samme dyne og sover, det ville jeg ikke kunne gøre med en pige som seksuelt ville være tiltrukket af mig. synes det er lidt nemmer at forholde sig til at det modsatte køn kan være tiltrukket af en, det andet ville jeg ikke kunne tacle tror jeg.

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

#22   11. apr 2011 betina N

Når på den måde smiley

• #23   11. apr 2011 bøsse, lesbisk eller bi, det er heeelt okay med mig, har selv en bøsse ven, og min kusine er lesbisk, og selv har man da eksperimenteret smiley
    så thumbs up herfra smiley fedt til dem der tør og vil være sig selv...

• #24   11. apr 2011 Jeg er biseksuel og kender mange som er bi eller homo.
    Jeg har slet ingen problemer med det, eller oplevet problemer, min bedsteven er bi, det er bare bonus når han kan hjælpe med at finde tøj der matcher.. smiley

• #26   11. apr 2011 Har ikke noget mod folk ud fra hvilken sex lyst de har det eneste jeg nok syns er træls er at de fleste bøsser er så pisse lækker så der aver man sig lidt over hehe

og lesbisker jo har det fint nok med dem kan også være venner med dem så længe de bare holder sig seksuel osv fra mig

• #27   12. apr 2011 AKA : nej ikke helt nej..

Kommentér på:
Ens seksualitet

Annonce