{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.632 visninger | Oprettet:

Forstuve ribben af hosten? {{forumTopicSubject}}

Mener at have hørt noget om at det er muligt at forstuve et eller flere ribben ved at hoste?
Har gået og hostet en del den sidste uges tid, men det har været rigtig slemt her weekenden over. Vågnede 3-4 gange i nat, ved at jeg lå og hostede og da jeg stod op idag, havde jeg en smule ondt i højre side, et stykke under brystet..
Troede først det var mine mavemuskler der måske var blevet spændt lige rigeligt at det hosteri, men det er blevet meget værre henover dagen og nu når jeg hoster er jeg nødt til at bukke mig let sammen og 'trykke' ind på det sted samtidig for at det ikke gør alt for ondt.

Går det i sig selv igen eller skal jeg virkelig til læge med det, har allerede været der 2 gange i sidste uge med min søn :\ gider ikke virke som en pyllermås..

Og så lige en sidste ting, modtager ALLE råd mod hosten! På denne weekend har jeg drukket en hel flaske hostesaft (Benylan) men det virker ikke en fis.
Det eneste der virker bare en smule er et glas iskoldt vand, så har jeg da i hvert fald 5 minutters fri fra at hoste smiley
Har ikke ondt i halsen eller noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstuve ribben af hosten?
Kommentér på:
Forstuve ribben af hosten?

Annonce