{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Hjælp til tatovering {{forumTopicSubject}}

Jeg kan få en tid torsdag/fredag i denne uge, til at blive tatoveret, jeg er bare blevet bedt om at forberede mig lidt, i form af nogle billeder, tegninger eller lignende..

Har en klar forestilling og idé om det jeg vil have lavet og kan lige prøve at beskrive det i håb om at en kan hjælpe mig lidt.

Vil have fyldt min venstre underarm ud - med henblik på at få fyldt hele armen på et senere tidspunkt. Det skal være i friske sommeragtige farver. Det gennemgående tema skal være sommerfugle og det er det der ligesom skal være udgangspunktet. Der udover vil jeg have lavet lidt blomster og blade. Ind imellem de ting skal der køre en linje af pigtråd, gerne med lidt blod - som symboliserer at ikke alt i livet er ligeså let og smukt som det ser ud. Altså alt i alt, en feminin tatovering - men med et strejf af noget kant med den pigtråd blandet ind i det.

Har kigget på alle mulige hjemmesider og billeder, men kan ikke finde noget jeg synes jeg kan bruge, for intet af det ligner noget som jeg havde forestillet mig..

Kender I noget lignede det jeg har beskrevet, eller er der en der er super god til at tegne der kan hjælpe mig lidt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tatovering
  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
    #1   4. apr 2011 Hvis din tattovør er bare nogenlunde rutineret/god til at tegne, skulle han da meget gerne kunne lave noget i fri hånd, ud fra den beskrivelse du lige er kommet med.. Ellers ville jeg da nok overveje at finde en anden (hvis det var mig)

• #2   4. apr 2011 Dennis -
    Kender ham ikke, men han har gode anmeldelser. Nu er jeg bare blevet plottet ind i denne uge fordi en har afbestilt sin tid, ved ikke om det er derfor han gerne vil have jeg har noget med

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    aug 2010

#3   4. apr 2011 (link fjernet)

(link fjernet)

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    aug 2010

#4   4. apr 2011 Ja okay, så kan det godt være han ik har tid til at forberede noget.. Men prøv at kigge på google efter forskellige blomster, sommerfugle, pigtråd osv. Så printer du bare billeder ud af de forskellige ting og så skulle han meget gerne kunne bygge det hele sammen til en sammenhængende og unik tattoo ;o)
    God tur når du når så langt ;o)

• #5   4. apr 2011 Tusind tak smiley
    Prøver at finde noget og så må jeg lige skrive mine ideer ned og mon ik han så kan finde på noget udfra det smiley

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    aug 2010

#6   4. apr 2011 Det burde han ihvertfald! ;o) Ellers kan du jo foreslå ham at søge job på mc d ;o)

Kommentér på:
Hjælp til tatovering

Annonce