{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stretch, udvide første gang`?
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #1   31. mar 2011 Du kan ikke stretche det endnu. Der går i hvert fald en måned i mellem! Har du ikke fået det lavet ved en autoriseret piercer?
    Hvis jeg skulle have det, ville jeg aftale med min piercer at jeg kom hver gang det skulle stretches, også gør vedkommende det for mig. Langt mere sikkert at få en proff til at gøre det. Ved den lokale hvor jeg kommer fra, koster det 40 kr at få pierceren til at stretche det en størrelse op - det jo ikke alverdens penge smiley

• #2   31. mar 2011 Da jeg lavede mine havde jeg haft huller i ørerne i 100 år..
    men tror godt du kan efter nogen dagen.. men hav tålmodighed ! det skal ikke gå for stærkt.. jeg gik fra 2mm til 12 på 11 dage.. måske ikke så smart meeen.. og sørg for at rense ! Og rigtig god idé at udvide når du f.eks står i badet.. jeg vaskede mine i intimsæbe og rensede i klorhexidin..
    og ja de er fucking ømme i nogen dage ! Meget ømme smiley

• #3   31. mar 2011 men ved ikke smiley Som sagt gjorde jeg det efter at ha' haft huller i ørerne i 100 år smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#4   31. mar 2011 Louise O: Du lyder da som en galning smiley Som hovedregel siger man der skal gå en måned i mellem hvert stretch, og man må bestemt ikke gøre det for meget af gangen smiley

• #5   31. mar 2011 så snart du er helet kan du begynde med mindre du vil ha afsindig meget smerte smiley

• #6   31. mar 2011 Ja og man siger at det er fy fy at have sex hvis man er under 15år. og man skal æde 6 stykker frugt om dagen.. what'ever.. havde aldrig haft problemer med mine, overhovedet.. men der er også forskel på når du selv gør det og går til piercer.. er glad for at jeg gjorde det selv.. har lavet alle mine piercinger selv, og har aldrig haft problemer smiley

• #7   31. mar 2011 okay cool, prøvede godtnok dagen efter, men auv'auv, og der sket ikke meget, men tror jeg prøver igen når jeg ik ikke er øm mere , for det bare nederen at gå med de her øreringe heh.. men 10 mm på 11 dage, crazy smiley

• #8   31. mar 2011 men ja, lyt aldrig til mig smiley Haha .. det fungerede for mig.. men altså.. jeg er jo også ekstremt sej smiley

• #9   31. mar 2011 Stefan: Jeg sov heller ikke ret godt om natten smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#10   31. mar 2011 Det handler ikke om hvad der er ulovligt eller lign. Det handler om hvad der er bedst for dig selv. Du er usandsynlig heldig med at der ikke er gået betændelse i det, og det er ALTID den bedste løsning at få en professionel til at gøre det, hvad enten det er gået godt eller dårligt smiley

Stefan. Vent en måned. Så er de væv ved at være groet sammen, også er det muligt at gøre det. Mit råd er at du går til pierceren og smider 50-100 kr. Men ellers kan du jo bare prøve lykken selv smiley

• #11   31. mar 2011 hehe ja du vild nok :b
    men det væreste er nu nok at gå fra et ørerings hul, til at udvide til 2 mm smiley

• #12   31. mar 2011 Rasmus, ja rigtigt nok.. må lige se tiden an lidt:)

• #13   31. mar 2011 Min kæreste og hans mor og mine 3 veninder havde heller ikke det der lignede betændelse.. men det havde min venindes kæreste som gik til piercer smiley men ja selvfølgelig.. vil altid råde folk til at gå til piercer .. medmindre det er stretch.. haha..

Stefan: Ja det er også den der er mest avvs. men ikke gå og røre ved dem hele tiden .. de er ømme og 'banker' .. men nix pille smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#14   31. mar 2011 http://bodymod.dk/forum/viewthread.php?thread_id=148&rowstart=0

Hvis man vil vide dybdegående om stretch, så læs et indlæg her på siden skrevet af "Predator".

• #15   31. mar 2011 Ja præcis.. man kan sagtens gøre det selv smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#16   31. mar 2011 Louise O: Det har jeg aldrig sagt man ikke kunne smiley sagde bare at jeg ville ikke gøre det med mindre jeg virkelig vidste hvad jeg gjorde. Hr. Predator har en sindsyg stor viden, og ved hvad han gør, altså kan han tillade sig at gøre det selv. Ellers ville jeg ikke gøre det.

For at citere ham:

Charlee skrev:
    Jeg har en kammerat der gik fra alm. ørering til 6mm eller 8 mm(kan ikke lige huske hvilken str.) på engang, og det så meget fornuftigt ud. Øret flækkede ikke..

Predator:
    Og jeg kender en der kørte den modsatte vej igennem Limfjordstunnelen, uden at blive taget af politiet eller kollidere med en modkørende bil. Men derfor er det STADIG en ualmindelig dum idé og ikke noget jeg ville gøre!

• #17   31. mar 2011 Ja det er sku da også hjernedødt ? fra alm til 6-8 mm på engang ! har aldrig bedt ham om at gå direkte op til str sindsyg.. men at han skal have tålmodighed !

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#18   31. mar 2011 Det er jo sagen underordnet.

Kan du fortælle nogle fordele ved at gøre det selv? Altså med mindre man har ualmindelig meget forstand på stretchning?
    Kan umiddelbart kun se ulemper ved det. Først og fremmest er det dyrere i materialer og i tid, end hvis man betaler 50 kr pr. stretch ved en piercer - forudsat at han ikke skal have stretchet dem til 20 mm eller sådan.
    Derudover er der meget større risiko for inflmation, blow-out, tearing, thinning (fra indlægget)..
    Den risiko ville jeg nok ikke vælge at tage.

• #19   31. mar 2011 Jeg har min mening til tingene og du har din smiley
    jeg siger ikke at han skal gøre det selv.. skriver blot at han kan gøre det selv og at det ville jeg gøre smiley
    Han bestemmer sku selv..

personligt synes jeg at ørerne bliver pænere hvis man fortryder, altså hvis man selv udvider. ! smiley

Kommentér på:
Stretch, udvide første gang`?

Annonce