{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

incredible s vs. arc vs. optimus 2x {{forumTopicSubject}}

hey jeg sidder og skal vælge mig en ny telefon og min top 3 er på værende tidspunkt

HTC incredible S
Sony Ericsson xperia Arc
og LG optimus 2x

kravende til dem er de skal være hurtige og deres kamara skal være super når man tænker i forhold til det stadig er en mobil, håber i kan hjælpe mig gerne med erfaringer med de nævne telefoner

på nuværende tidspunkt hælder jeg mest til incredible pga den er hurtig men virker meget klodset
tilgengæld er der så xperia arc som har et genialt kamara og en super lækker skærm i det den har brug af sony's bravia mobile engine men den virker lidt langsom, og til sidst har vi optimus 2x, som ikke bare er hurtig men super hurtig problemet med den er bare dens kamara i mine øjne er elendigt specielt når man kigger på mobilsidens test.

så som i kan se er jeg meget itvivl, og nej skal ikke have iphone har en nu og er ret skuffet over den.

Mvh Daniel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  incredible s vs. arc vs. optimus 2x
  • #1   22. mar 2011 Jeg står selv i det helt samme.
    Jeg har fravalgt 2X pga kamera.
    Fravalgt Arc da det højst sandsynligt bliver den der er mest "låst" i forhold til at lave om i rom, roote osv.

Så mit valg er faldet på Incredible.
    Sjovt det lige var de eksakt 3 samme mobiler som jeg havde kig på...

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 26
    #2   22. mar 2011 Jeg er også igang med at overveje hvilken mobil jeg skal vælge, har idag en Xperia X10 som virkelig er noget LORT så har fravalgt ARC på det tynde grundlag.

Ellers kigger jeg på:
    Samsung Nexus S
    LG optimus 2x

Men jeg overvejer dog at vente på Samsung Galaxy S 2 som gerne skulle komme til Maj. Den håber jeg på er en "blanding" af de 2 ovenstående.

• jesper j
    jesper j Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 102
    #3   22. mar 2011 vil nu sige at cameraet er helt fint på optimus 2x

• #4   22. mar 2011 Allan S - X10 og Arc kan tilsyneladende heldigvis ikke sammenlignes..

Jeg har også X10 og må indrømme at jeg blev noget skuffet. Den havde kæmpe potentiale, men det ødelagde SE. Det skulle der dog være blevet seriøst rettet op på...

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 26
    #5   22. mar 2011 Kenny A - For Sony Ericssons skyld så håber jeg sku de har rettet op på det, for det er klart den dårligste mobil jeg har haft. Så de har desværre skræmt mig væk for at prøve igen, nu vil jeg havde en mobil som bare virker 100%.

• #6   22. mar 2011 kenny- jeg har dem i overvejelse fordi det er de eneste 3 der virker interesante på 3's hjemmeside

og det med iphone 5, jeg vil se den specs før jeg begynder at tænke på den, skifter gerne til den når den er udkommet og man har set den lidt, men jeg er personligt ret skuffet over iphone 4

men det bliver højst sansynligt incredible s jeg vælger, tager ned i butikken her en af dagene og ser på den smiley

• #7   22. mar 2011 og jesper, det med kamaraet, det er okay til en hvis grad, men det er ikke præcist nok til min smag, når jeg ligger oppe i den her pris klasse for telefoner så regner jeg med en hvis form for kvalitet og alsidighed, jeg bruger min telefon som kamara så jeg sætter mange krav til det og optimus er simpelthen for langsom til at tage billedet så det bliver nemt sløret hvis det rykker så lidt i mens man tager billedet

Kommentér på:
incredible s vs. arc vs. optimus 2x

Annonce