{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Ny tattoo.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg står i den situation at jeg gerne vil have en ny tattoo. jeg har en tattoo ved siden af maven i forevejen. og brænder efter en ny.
Problemet er bare at jeg ikke aner hvad jeg skal have lavet.
Har kigget på billeder på nettet med mit stjernetegn (vægten) og nogle billeder af isbjørne ( min mor er grønlænder) men syntes bare ikke jeg kan finde nogle billeder der er særlig flotte.
Vil i ikke hjælpe mig med f.eks. ideer, eller links til billeder ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny tattoo..
  • #1   20. mar 2011 tag en snak med din tatovør om hvad du har af ideer så kan han nok tegne noget for dig, på den måde får du også en som er lavet specielet til dig og som ingen andre har.

  • #3   20. mar 2011 ja har jeg også tænkt over at gøre.
    tak, i har ret, det bliver federe når den er mere personlig smiley


  • #4   20. mar 2011 ja det gør det nemlig smiley jeg har selv på den ene underarm fået lavet et par "praying hands" til minde om min afdøde onkel, men for at den ikke skal ligne alle andres valgte jeg at finde en sæt hænder hvor der ikke var andet, derefter fik jeg tatovøren til at tegne en perlekæde og et kors. det eneste krav jeg havde var at det kors skulle være lavet til mig, og altså ikke et han havde liggende i en bog. på den måde var jeg sikker på at min var speciel i forhold til alle andres

  • #5   20. mar 2011 lyder utroligt fedt!
    og ked af det med din onkel. men fedt at du får lavet en tattoo i minde om ham.


Kommentér på:
Ny tattoo..

Annonce