{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

Martin M
Martin M
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 13

Zippo lighter defekt. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en zippo lighter som jeg lige sad og legede med, men lige pludselig når jeg skulle tænde sad hjulet der går mod stenen fast. Kan godt køre den modsatte vej et par gange og så kan jeg tænde den men den sætter sig i hak med det samme igen.
Nogen der har haft samme problem med deres Zippo?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zippo lighter defekt.
  • #1   10. mar 2011 haha

du har ødelagt den smiley

men det er fordi stenen har vendt sig.

• #2   10. mar 2011 I med en ny sten.....

• #3   10. mar 2011 prøv at sætte en ny sten i den, hvis den gør det igen så skal du bare ned hvor du købte den og få den sendt ind til rep, på garantien, har selv en der gjorde det der,den fik ny inmad på garantien smiley

• #4   10. mar 2011 Du kan sagtens køre hjulet den modsatte vej og slide stenen lige igen. Ellers som de andre siger udskift stenen.

Ellers er der livtidsgaranti på zippolightere, så går den i stykker kan den altid sendes til gratis reperation hos zippo usa...

• #5   10. mar 2011 opfinderen af zippo har valgt og give livtids garanti på deres zippo lightere ingen skulle derfor nogensinde betale for at få deres zippo lavet. vi tæskede min med et bat og sendte den ind. og det kan også gøres i DK. så du kan få den repareret gratis. dog er det et mindre problem du har dig og kan derfor laves selv smiley

• #6   10. mar 2011 der er intet problem, løb ned til din lokale zippo pusher, køb sten, i med en ny og du kørende igen (:

Kommentér på:
Zippo lighter defekt.

Annonce