{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Kasper  M
Kasper M
Følger: 1 Emner: 53 Svar: 120

Danske spil? {{forumTopicSubject}}

hej Bb
jeg har prøvet at læse danske spil regler med fatter dem ikke helt.. så ville lig høre om i vidste noget smiley

min ven er lige fyldt 16 og vil gerne prøve at købe sådan en skrabelod, men kan man det? og kan man så få pengene udbetalt?

tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danske spil?
  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 100
    #1   28. feb 2011 Aldersgrænsen er 16 år

• Kasper  M
    Kasper M Tilmeldt:
    mar 2009

#2   28. feb 2011 også kan man også få udbetalt pengene? (sweet :D)

hvordan foregår det så?

• Kasper  M
    Kasper M Tilmeldt:
    mar 2009

#3   28. feb 2011 udbetalingen*

• #4   28. feb 2011 du aflevere skrabbe loddet på din tank eller kiosk. ( det behøver ikke være der hvor du købte det ) så tjekker de for gevinst på deres maskine og så får du udbetalt pengene i kontanter ad dem..

medmindre du vinder over 5.000 kr.- eller noget i den retning smiley

hilsen en "ludoman"

• #5   28. feb 2011 aldersgrænsen er 18 år

og ja self. kan man få pengene udbetalt hvis man vinder

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 100
    #6   28. feb 2011 Du går ned med f.eks skrabeloddet, er beløbet over et vist beløb 'kan ikke huske beløbet' får man overført pengene eller en tur i banken.

Så længe beløbet er under maks, får man det udbetalt i butikken.

• Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #7   28. feb 2011 Kenny B,

Han er nok gået hen og blevet ludoman , efter at have oddset 10kr, og tabt ,
    De sku nogle hård fyre de ludomaner

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #8   28. feb 2011 Alderskrænsen er 18 år men i den lokale døgnkiosk (som lukker klokken 10) kan du sikkert godt spille ;). Ellers prøv div. tanke evt. hvor du kender nogen der arbejder smiley

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#9   28. feb 2011 Men har i da aldrig prøvet et skravelod eller hvad? smiley

• #10   28. feb 2011 kenny B
    lagde du evt. mærke til "." eller hvad. det kunne betyde en for for sarkasme. det jeg mener er at jeg oddser meget. og jeg har et overskud og nej det er ikke for en 10'er
    -dumbass..!!

• #11   28. feb 2011 Overskud har intet med ludomani at gøre, fail. Du er børne oddser. Vi kalder dem kvickly oddserne. <---passer ikke

• #12   28. feb 2011 tssk. jeg er sku ikk en kvickly oddser. jeg er meget seriøs. jeg oddser ikke for hyggens skyld. jeg har mange penge i det. da jeg skrev "ludoman" mente jeg hilsen en erfaren en. smiley lol.

• #13   1. mar 2011 jeg er 15. og ja. erfaren. ..? kan ikke se hvor problemet ligger henne. jeg syntes det er meget sjovt at lægge analyser på kampe og smide et par "skillinger" efter dem smiley

• Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

#14   1. mar 2011 Emil, bare fordi du oddser lidt og har et overskud i det er jo ikke ens betydning med du er ludoman? Størstedelen af danmarks befolkning tolker det også som et negativt ord, så hvor godt er det lige at kalde sig selv det? En ludoman er en der har spillet i flere år og er blevet så afhængelig at personen ikke kan holde op igen... Hvor lang tid har du spillet? Et lille halvt år eller hvad? Du skriver du har mange penge i det? Er det små tusind kroner? En "rigtig" spiller har for omkring de 10kilo+ i mit hoved, så ved ikke lige om ludoman er det rigtige ord at kalde sig selv og ikke ligefrem dig? Og ja har set dine små gåseøjne...

• #15   2. mar 2011 sødt...??
    nu harjeg jo ikke lige 10K og smide rundt med.
    havde jeg haft større kapital havde jeg nok oddset for 10K. og som sagt mente jeg erfaren, da jeg skrev "ludoman" (sarkasme kan forekomme).

Kommentér på:
Danske spil?

Annonce