{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Komplet elevations senge Køb
  • #1   26. feb 2011 Det har man ikke - Elevationssenge er standard 90 i bredden og 200 i længden.
    Så du søger 2 elevationssenge til 5000 kr?
    Du skal nok regne med at det IKKE bliver verdens bedste seng til den pris - hvad er din begrundelse for at ville have elevation?


  • #2   26. feb 2011 Men du kan bestille på jysk.dk i denne weekend.
    De har nemlig tilbud, og mon IKKE der ligger en butik i Aalborg smiley


  • #3   26. feb 2011 Som Martin skriver så har de standart mål på 90x200 og du kan nok godt være heldig at jysk har nogle billige til den pris i jysk, men så får du også hvad du betaler for! Så hellere spare nogle flere penge sammen og køb noget ordentligt!

    Vi gav 12.000 for vores fra nordisk fjer og de er super lækre.


  • #4   26. feb 2011 Det skal lige siges at min svoger har de billige fra jysk og han er bestemt ikke tilfreds..

  • #5   26. feb 2011 Hvis du sparer op til at købe noget i Jysk´s GOLD-serie, så får du en 100 dages tilfredshedsgaranti med i købet.
    Man kan prøve sengen i 100 dage (træk de første 14 dage fra fordi du skal vænne dig til at sove i sengen, eller din krop skal). Hvis du ikke føler den er pengene værd, så kan du returnere den (i pæn stand), og så finder de en anden seng til dig.


  • #6   26. feb 2011 Yups altså det der hedder en sengeramme med 2 x 90 i

    Har kigget lidt på dette sæt til 4800
    (link fjernet)

    Og i Bilka Avisen har de pt en til 5300 sat 4000 ned osse
    www.bilka.dk

    Samt denne til 5000 i Biva
    (link fjernet)

    begrundelsen er at jeg skal ha en ny seng og gerne vil prøve en elevations seng da jeg got kan lide at ligge højt med nakken og indimellem at kunne ligge højt med benene så er sådan en jo ideal ..

    Og har mellem 4500- 6000 til en ny seng


  • #7   26. feb 2011 Frem for at købe en billig elevationsseng burde man måske overveje at finde en boxmadras i samme prisklasse?

  • #8   26. feb 2011 Martin ; Okay det med Jysk´s GOLD-serie kiggede jeg lige på og det ser jo umiddelbart meget godt ud ..

    står og mangler en Ny seng nu her da jeg er ved at flytte fra Konen og skal ha noget at sove i smiley


  • #9   26. feb 2011 en boxmadras vil jeg Ikke ha ... Pt har vi en seng til knap 20.000 kr fra Himmelsengen med justerbar lameller osv efter vægt og hvor man har brug for at sove bedst på kroppen osv .

    men det er jo så osse det med at når man skal flytte er der jo osse SÅ Mange andre ting man skal ud og ha og derfor ligger budgettet på en seng der mellem de 4500-6000 Max


  • #10   26. feb 2011 Sengen du har kig på fra Jysk er en skummadras - den holder ikke så længe som springmadrasser, og du skal nok have en topmadras på udover for at få det optimale ud af den.

    Den fra Biva... Du kan få den billigere i Jysk i løssalg. 1500 for 2 madrasser, og så de to elevationsbunde til... Jeg mener det er 2500, men hæng mig ikke op på det. Men det forudsætter du har din egen ramme. Ellers kan sådan en også købes for de 999 der er op til Biva´s pris.

    Den du snakker om fra Bilka, den kan jeg ikke finde. Men jeg kan finde en enkelt-seng til 5499,-
    Og sådan som jeg ser den, så kan du SAGTENS få den billigere i Jysk også.

    Ja jeg snakker meget om Jysk, for jeg har selv lige været hele helvedet igennem med senge, og ville ikke betale drømmelands priser.


  • #11   26. feb 2011 Jeg vil i hvert fald sige at Jysk´s Gold E5-seng er god til din pris. Men den koster jo så bare mere end hvad du beder om når du nu skal flytte.
    Men ja - hvad skal det koste at sove godt? Vi tilbringer jo halvdelen af livet i sengen (nogle mere end andre).

    Men hvis du flytter fra konen - skal du så flytte sammen med nogen siden det skal være 180? Eller er du bare vant til god plads? smiley


  • #12   26. feb 2011 side 27 i bilka kataloget er der en komplet på 90 x 200 cm til 2899 og lige over står der de har tilbud på 5399 for 2 stk ...

    Tror jeg vil en tur i Jysk og kigge deres tilbud i morgen ...

    kunne jo osse være nogen kendte et sted hvor man kunne få en billig Udstillings/ demo model måske ?

    de yder jo samme garanti på sådan en som på en helt ny seng alligevel..

    Nope jeg flytter alene men gider ikke købe en på 90 cm da jeg osse har 3 små unger der kommer på besøg ofte og de elsker at sove i vores seng så der skal være god plads og skulle jeg finde en ny kæreste eller lign kan man jo ligeså godt ha en ordenlig str seng fra start


  • #13   26. feb 2011 Jysk er i hvert fald meget behjælpelige når man kommer på besøg, og hvis de har åbent imorgen, så når du deres madrasweekend hvor du kan få "et godt tilbud".
    Ham sælgeren jeg snakkede med sagde også at man kunne bytte f.eks. topmadrasserne rundt på elevationssættene hvis man ville have en anden.

    Nu fandt jeg den du mente i Bilkas avis.
    Den ligner den samme som den fra Biva i mine øjne. Men nu er jeg jo heller ikke ekspert smiley Der står bare samme info.


  • #14   26. feb 2011 hehe yups osse det jeg tænkte med i morgen ...

    Ja det med det er stortset samme info lagde jeg osse mærke til ...

    tjekker det med jysk i morgen ..

    tak for hjælpen smiley


  • #15   26. feb 2011 Velbekomme, jeg håber du finder noget du kan lide.

    Et tip jeg fik: En rullemadras ovenpå topmadrassen er dejlig nemt til når der skal gøres rent smiley


  • #16   26. feb 2011 hehe Yups det ved jeg smiley

  • #17   26. feb 2011 Du kan altså godt få en dobbel elavations seng på ialt 160 ( 2*80*200) hvis det kniber med pladsen.. De kan fås hos Danbo..

  • Mathias  .
    Mathias . Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 74
    #18   27. feb 2011 Køb nogle ordentlige ! smiley jeg har også kigget på dem til 5000 i jysk, det er noget lort, jeg fandt 2 i Idémøbler til 9000, og de er MEGET bedre end dem til 5000 ! smiley

  • #19   27. feb 2011 Har selv en fra Jysk til de 5-6 k. Har intet at klage over, og sover super i de skum madrasser jeg fik med smiley

Kommentér på:
Komplet elevations senge Køb

Annonce