{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

har du lavet frivilligt arbejde?? {{forumTopicSubject}}

i år er det frivillighedens år og der er sat fokus på socialt entrepenørskab og om folk gør noget for hinanden uden at få betaling for det.

så jeg vil gerne høre jer om i nogen sinde har gjort noget frivilligt arbejde, altså hjulpet nogen uden at have en bagtanke om at tjene penge, og i såfald hvad har du lavet??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har du lavet frivilligt arbejde??
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   24. feb 2011 Har engang vasket op for min mor :i

• #2   24. feb 2011 det gælder ik smiley og heller ik hvis du har hjulpet en gammel dame over vejen smiley

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 41
    #3   24. feb 2011 http://www.baboom.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=13280

Ja vi gør , men første år vi kører velgørenhed officielt for kræftens bekæmpelse

• #4   24. feb 2011 der er da rimlig meget styr på de bikes der smiley
    så laver i stuntsshows /forenings arbejde, hvor overskudet går til kræftens bekæmåelse elelr hvordan?

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#5   24. feb 2011 Jeps ..
    og takker smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 617
    #6   24. feb 2011 har arbejdet som guide i afrika i 6 måneder for nogen venner til ca 1200kr om måneden (skulle have til smøger) smiley

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#7   24. feb 2011 Vi er ikke en forening , men vi sælger reklameplads , sponsorater osv. hvor pengene går direkte til KB.afd. børn og unge
    Så kommer der heller ikke penge imellem os på holdet , og vi har et fælles formål , sammehold og alt det pladder smiley

• #8   24. feb 2011 hver mandag er der spejder og der er jeg frivillig leder

• #9   24. feb 2011 nej

• #10   24. feb 2011 steffani, nåh ja det er også frivilligt, havde jeg slet ikke tænkt over smiley

urbanR R - smart, penge kan også være noget skidt, vi lavede også en gang biltræf i den store kattegori men kørte desværre ikke rundt økonomisk så hæftede selv for betalingen bagefter smiley
    hvor tit laver i shows?

simon- lyder ikke som det ringeste job smiley fik du så rejsen derned også? var det kun venner du var guide for?

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#11   24. feb 2011 Denne sommer har vi vist rimeligt travlt , vil tro der er omkring 30 weekender i år , enkelte weekender er dobbelt op feks. en Lørdag ved Frederikshavn og Søndag i Vejle og Aalborg...

Samt vi også skal lidt udenlands i år .. Tyskland , Sverige og måske en smuttur til Norge
    men alt er baseret på frivilligt arbejde !

• #12   24. feb 2011 urban RR oki vildt så kommer i da godt omkring, hvor bestiller man jer henne/ skal i lave show til allingåbro motorfestival??

fanatico spændende, hvem har det været for? røde kors?

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#13   24. feb 2011 ja rejsen og mad var betalt også fik jeg de 1100-1200kr til smøger og druk om måneden, og det var for nogen venner som har en lodge i afrika så var guide for deres gæster, men det var super fedt og var på jagt både med gæster som havde bestil en jagtrejse også med mig selv og en PH (professionel hunter) da jeg gerne ville skyde en bøffel

• #14   24. feb 2011 heeh det er vildt spændende men nøj hvor kan det da bare lig være svært og finde på ting man skal lave

• #15   24. feb 2011 simon. gad dælme også godt et smut derned, jeg vil dog kun skyde med kameraet.. smiley

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#16   24. feb 2011 Ja , vi kommer til Allingåbro - www.motor-festival.dk , streetfire`s fast&furious i Fredericia og www.Vamx.dk DHB på vandel flyveplads smiley

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#17   24. feb 2011 hedder vist www.Vmax.dk smiley ...også ekstremt svært at stave smiley

• #18   24. feb 2011 urban RR ahh cool så ser jeg jer i hvert tilfælde i allingåbro.. og måske dhb smiley
    er der F6F i fredericia i år? synes de havde snakket om det var rykket til sjælland?

fanatico, nåh ja selvfølgelig smiley

stefani- jatak tror jeg gerne, arbejder i børnehave, så skal også gerne være igangsætter jo smiley overvejer lidt at blive træner for de små i idrætscenteret, men ved ikke lige om jeg klare det oveni studierne lige pt.

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#19   24. feb 2011 http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150111817036252#!/group.php?gid=250400161560

Vores hjemmeside bliver voldsomt fornyet meget snart , men nyeste update`s er på facebook og bestilling er pr.mail kristian@urbanviking.dk eller tlf.22 57 18 64

• #20   24. feb 2011 urbanRR haha flot..jeg tænkte slet ik over det var det du skrev.. smiley

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#21   24. feb 2011 Tror ikke F&F rykker til Sjælland , men tror du tænker på Bubbleball ?

• UrbanR R
    UrbanR R Tilmeldt:
    jan 2011

#22   24. feb 2011 (link fjernet) ...... (link fjernet)

• #23   24. feb 2011 fanatico- for at hjælpe til efter jordskælvet?

• #24   24. feb 2011 urban RR næ kan da godt se det blir i fredericia, så kigger jeg nok også forbi der smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#25   24. feb 2011 ja jeg skød også 6000-8000 billeder og mange timers video, har bla en video med en løve der lære dens unger at slå ihjel det gik så ud over et zebra føl som fik en slem død, da de ikke slog den ihjel men bare holdte den nede og begyndte at spise af den, og efter de havde spist noget af maven og havde revet nogen tarme ud rejser den sig op og løber da flokken kaldte på den, de fik dog fanget den igen og kort efter døde den af blod mangel

• #26   24. feb 2011 simon, ja det er jo desværre den barske natur når den er værst... må være svært at se på... ville nok være forfalden til at hjælpe dyret på vej, er ik sikker på jeg lige ville kunne stå og så på der. er nu glad for de fodre med døde dyr i zoo herhjemme smiley

fanatico så må du have en rigtig god tur, man føler helt sikkert man gør en forskel når man er med helt derude i fronten hvor der sker så meget

• #27   24. feb 2011 jeg har været ned i pakistan da de havde den størreste oversvømmelse.
    det var forfærdeligt.
    Jeg ønsker også at tage til new zealand men økonomien tillader ikke !

fanatico D: Held og lykke hvis du kommer afsted!

• #28   24. feb 2011 har haft 2 timers "frivilligt" arbejde for en kirke i miami da jeg blev idømt 50 timers samfundstjeneste. de sidste 48 betalte jeg mig bare fra smiley

• David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #29   24. feb 2011 Nej arbejde og frivilligt hører slet ikke sammen i mit hovede. Jeg ville helst helt slippe for at arbejde hvis jeg kunne. Men stofferne sælger jo ikke sig selv vel?

• #30   24. feb 2011 MR det tror jeg gerne, må være vildt når man ser så meget elendighed tæt på sætter man nok livet lidt mere i perspektiv og ser hvor meget man i grunden sagtens selv kunne undværre

• #31   24. feb 2011 fanatico D
    godt stil siger jeg bare smiley keep up det good work (thumps up)
    Mvh Emil

Kommentér på:
har du lavet frivilligt arbejde??

Annonce