{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Maria T
Maria T
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 68

makeup {{forumTopicSubject}}

Hej piger !

Hvor køber i jeres makeup ? Benytter i jer af billige med gode produkter, som kan bøbes over nettet?

Jeg vil gerne have fornyet mit grej, men da jeg studernede har jeg ikke så mange peneg til det smiley

Derudover kunne jeg godt tænke mig at hører hvad i bruger af forundation, da jeg ikke helt er tilfreds med min (den er lidt for mørk).. Jeg skal bruge en som dækker rødmed og urenheder godt...

Håber på en masse gode indputs smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  makeup
  • #1   22. feb 2011 Dior, elizabeth Arden, Nilens Jord, det er de mærker jeg bruger, da jeg synes det er pengene værd... Og når man tænker på hvor længe de gode mærker holder, går det lige op!
    Hellere det, end købe billigt møg, som ikk holder længe, og er jah, dårlige!
    Det er mine erfaringer ihvertfald.. smiley

• #2   22. feb 2011 Nilens Jord foundation, der er ikke kemikalier i som ikke lader huden ånde... og altid gå efter mineral pudder og foundation!

• #3   22. feb 2011 min foundation er fra clearface, den er super god, og lader din hud ånde.. Ellers bruger jeg en masse forskelligt fra matas, og min eyeliner er fra H&M

• #4   22. feb 2011 http://www.eyeslipsface.dk/
    Her kan du få gode produkter til små penge smiley

• #5   22. feb 2011 Nilens jord, Elisabeth Arden, Chanel, loréal, TCW osv. osv.
    benytter mig mest af dyre mærker smiley

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #6   22. feb 2011 Lidt forskelligt,
    mascara fra maxfactor, øjenskygge og eyeliner fra matas i USA (kan ikke huske
    hvilket mærke), men ellers lidt tilfældigt, hvad jeg lige synes er pænt smiley
    Bruger ikke puder/foundation, da det ikke er nødvendigt, og synes ikke det er
    pænt smiley

• #7   22. feb 2011 Bruger mest Nilens Jord og Diór .. Nilens Jord foundation og mineralpudder og Diór af andre ting, f.eks mascara - elsker den smiley Den er dyr, men den holder til gengæld også længere end de billige lortemascara man kan finde og så er den supergod.

• #8   22. feb 2011 Hvis du lider meget af urenheder kan jeg helt klart anbefale at købe Manhatten clearface da de produkter er god til at dække rødmen og urenheder og så er de antibaktiel make up og er ikke særlig dyrt.. Har arbejdet i Matas og det er helt klart en af de få produkter jeg ville anbefale make up mod uren hud til billige penge..

Ellers findes der engelske hjemmesider med masser af make up hvor man ikke skal betale for tolden og det er en del billigere end hvis du skal ud og købe det i f.eks matas

Kommentér på:
makeup

Annonce