Natteravne - støjregler? {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer der kan give mig et regelsæt for støj? Problemet er at jeg har en bekendt som flytter ind i nabobygningen ved siden af mig. Vi snakker 15 meter ca. Når jeg i ny og næ holder fest, kan jeg godt lide højlydt musik, og gerne med noget bass..
Jeg ved tilfældigvis at han er den lede regelrytter, og kontakter kommune og pis og lort hvis noget ikke går efter hans næse.
Han har nævnt overfor mig, at hvis han hører det mindste vil han sætte den store proces igang (og tro mig, det gør han)!
Så hvor kan jeg finde et regelsæt som forklarer hvornår det er lovligt at "støje" i hvilken grad, hvilke klokkeslæt osv?
Har søgt på google, men kun umiddelbart kun finde regelsæt for støjregler på arbejdspladser.
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.331
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 74
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
Tænker eksempelvis - hvilke regler går politiet ud fra når de går ud og beder folk om at lukke vinduer osv. Er det bare et skøn fra den enkelte politimand, eller har de et regelsæt?
okt 2008
okt 2008
Og jo. Du snakker som om du kendte manden "Det handler ikke, om at være en nar".
I dette tilfælde så jo.
Jeg bor i centrum af byen, hvor jeg hovedsageligt har unge naboer. Og der er en gensidig tolerance fra alle - at det er okay at holde fest. Så længe det ikke foregår torsdag - fredag - lørdag.
Manden i dette tilfælde ved jeg dog har 0 tolerance overfor det.
Men fuck det. Har fundet ordensreglerne, og han bor ikke under samme lejer, så han har ikke en skid at skulle have sagt. Hvis mine direkte naboer ikke klager over støj, så er der noget galt med ham
jun 2010
Følger: 26 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 196
og da han første gang kom ned og klagede over mit høje musik fra første dag jeg var flyttede ind og kl var 11 om formiddagen!!!!!
Jeg ringede til min boligforening for at høre om han kunne tillade sig det og hvornår han kunne klage.
Hun ved godt han er lidt gnaven men det er der jo intet at gøre ved og kun hvis det er DAGLIG chikane, så kan han klage
men ellers ikke.
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 103 Svar: 2.113
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 2 Svar: 1.128
Natteravne - støjregler?