{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174

Bærbar hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hey folks.

Har ikke en skid forstand på computere! Ikke det mindste!
Jeg skal til at starte på en 3 årig uddannelse nu, så vil gerne have mig en bærbar, i stedet for at deles om en med kæresten! Den skal ikke kunne en skid rent ud sagt smiley
Det eneste jeg bruger en computer til er at surfe på nettet (RIGTIG meget), tjekke mails, også selvfølgelig at skrive opgaver osv. Ingen gaming eller noget!
Nogen der kan foreslå en computer til mig? Design er en prioritet smiley Den må gerne være flot at se på - ikke et stort skrummel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar hjælp!
  • christopher n
    christopher n Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 128
    #1   7. feb 2011 altså hvis du aligevel selv siger den ikke skal bruges til en skid andet end internet , så køb dog den billigste du kan få øje på smiley ?

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#3   7. feb 2011 Som jeg skriver går jeg op i design. De billige er sgu ikke så flotte. Altså har gået lidt og overvejet en Ipad. Kan den bruges? Altså vi snakker ikke om at jeg skal studere Jura. Skal på uddannelse som fængselsbetjent. Så det er skoleforløb som varer 10 uger af gangen. Det er mest til informationssøgning, noteskrivning osv.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#5   7. feb 2011 Kan få en Ipad til 3700 smiley Men som jeg skriver, har jeg ingen forstand på hvad den kan eller sådan.. Jeg har altid bare købt elektroniske ting ud fra design (også selvfølgelig anmeldelser om det fungerer, er brugervenligt osv). Er bare vigtigt for mig at det er et flot stykke elektronik, at det kan opfylde de krav jeg nu har smiley

Kommentér på:
Bærbar hjælp!

Annonce