{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.258 visninger | Oprettet:

tandlæge - sygesikring dk {{forumTopicSubject}}

Håber der er en der kan svare på min spørgsmål, for syntes ikke jeg helt forstår det når jeg læser det.
Sagen er den at jeg nu ikke har været til tandlæge siden jeg var 17 (næsten 6 år siden nu) grundet tandlægeskræk!
Men nu er det altså ved at være på tide, og er bange for det bliver en dyr omgang.
Derfor vil jeg gerne ind i sygesikring dk inden, og spare lidt.
Men men men... Skal jeg ha været medlem i 12 mdr. inden jeg kan få de tilskud?! ö eller er det kun med operationer?
Regner med gruppe 1 er nok??

Gruppe 1

Har du valgt Den offentlige Sygesikrings gruppe 1, kan du begrænse dine udgifter til bl.a. tandbehandling og medicin samt opnå et væsentligt tilskud til en række operationer ved at melde dig ind i "danmark"s Gruppe 1. Læs mere

Kontingent pr. voksent medlem (Præmie 2011) pr. kvartal: 742,00 kr.



Gruppe 2


Ønsker du tilskud til udgifter til læge- og speciallægehjælp samt alle de øvrige tilskud, som Gruppe 1 giver, skal du vælge "danmark"s Gruppe 2. Gruppe 2 er "danmark"s tilbud til personer, som har valgt Den offentlige Sygesikrings gruppe 2 med frit valg af læge og speciallæge. Læs mere

Kontingent pr.voksent medlem (Præmie 2011) pr. kvartal: 958,00 kr.



Gruppe 5


Gruppe 5 sikrer dig først og fremmest tilskud til den regelmæssige tandpleje, briller, kontaktlinser, medicin m.v.

Kontingent pr. voksent medlem (Præmie 2011) pr. kvartal: 328,00 kr.



Basis-Sygeforsikring


Basis-Sygeforsikring er et tilbud til dem, der ikke har et aktuelt behov for "danmark"s erstatninger, men som ønsker medlemskab af 'danmark', mens alder og helbred gør det muligt.

Basis-Sygeforsikring giver dig ret til at skifte til Gruppe 1, 2 eller 5, uden du på ny skal opfylde krav om alder eller helbred. Ret til gruppeskift indtræder efter 1 års medlemskab af Basis-Sygeforsikring. Bemærk, at du ikke har ret til tilskud i den periode, hvor du er medlem af Basis-Sygeforsikring.

Kontingent pr. voksent medlem (Præmie 2011) pr. kvartal: 99,00 kr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tandlæge - sygesikring dk
Kommentér på:
tandlæge - sygesikring dk

Annonce