{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

At blive model.. Hvordan og hvorledes? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så kunne jeg godt tænke mig at blive model, men jeg har ikke en hat forstand på tingene inde i den branche, så jeg har lige et par spørgsmål..

Jeg ville gerne starte med at være model for eks. et tøjblad eller sådan noget til at starte med, da jeg jo aldrig har prøvet det før end når min kontaktperson har taget lidt foto af mig ved hesten og sådan noget.. smiley Ellers kunne jeg godt tænke mig at blive fotograferet sammen med biler, da jeg elsker biler! men er det en god mulighed?

- Nogen der har hørt om/kender en god fotograf på fyn?
- Er der nogen krav til hvor høj man er osv.?
- Er der nogen krav til hvordan man ser ud når det er?
- Er det alle mulige fotoshoots man kan blive "udsat" for?

Håber der er nogen der vil hjælpe mig, da jeg virkelig godt kunne tænke mig det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At blive model.. Hvordan og hvorledes?
  • #1   24. jan 2011 søg på google. bliv model. mener der kommer en hjemme side frem hvor man kan melde sig inde. ellers er der nogle amatør fotografer der nogle gange søger modeller det er godt at have nogle model billeder man kan vise frem til kunderne.

  • #2   24. jan 2011 Vinni B
    Ja, har siddet og kigget lidt..
    Men syntes nu stadig at jeg mangler nogen nye billeder af mig selv, som jeg kan vise frem, for jeg har ikke så mange gode og skarpe billeder.


  • Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 113
    #3   24. jan 2011 Drop det og få dig en ordentlig beskæftigelse !

  • #4   24. jan 2011 Nills du har humor ; ))

  • #5   24. jan 2011 Kenny B
    Måske lidt alla dét ja smiley Nu ved jeg ikke rigtig hva det indebære, har kun set et par billeder fra det, og det kunne jeg godt tænke mig at prøve smiley


  • #6   24. jan 2011 prøv evt. www.modelpotalen.dk
    Og opret en profil der inde, så kan da komme i kontagt med masser amatør fotografer der vil tage billeder af dig gratis.


  • #7   24. jan 2011 Model.se er vejen frem.. Der er mange muligheder smiley

  • #8   24. jan 2011 FrkThybo !
    Tak skal du have smiley Det vil jeg prøve.

    Nills '
    Regnede heller ikke med at det skulle blive aktuelt på dét plan endnu smiley


  • #9   24. jan 2011 Og de forskellige fotografer tager KUN fashion billeder når du er u. 18 år og har en underskrift fra dine forældre på kontrakten smiley Men det er da en start som du kan bygge op på indtil du fylder 18 år.

  • Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #10   24. jan 2011 Det kræver selvfølgelig også er model potentiale..

  • #11   24. jan 2011 Jules - okay, mange tak smiley

    Kenny - ja det er nemlig min højde der driller meget :-((


  • #12   24. jan 2011 MINIBIL sælges - Gider du godt tale pænt!

    Hvem siger at alle kalder sig modeller?
    Hvem siger ikke bare at det er ren og skær fritidsinteresse? :s

    Har aldrig kaldt mig selv en model, jeg er IKKE model, får ikke penge for det og giver ikke penge for det. Udelukkende af fritidsinteresse og nogen gode billeder jeg f.eks får taget!


  • #13   24. jan 2011 Model, eller attention whores, som de nu om dage bliver kaldt.
    Har ingen respekt for piger der udstiller sig let påklædte, men kan modsat det godt lide flotte billeder af piger, som i det mindste har tøj på, eller en flot kjole for den sags skyld.
    Det synes jeg er kunst, og det andet er "se mig, jeg er næsten nøgen" agtigt, for at få pussy hunters til at savle, og kommentere på livet løs.


  • #14   24. jan 2011 På jagt - Jeg vil faktisk gerne give dig ret i det som du skriver og alligevel ikke!

    Jeg synes det er lidt ''se mig'' hvis man KUN har let påklædte billeder, istedet for lidt blandet billeder som f.eks kunne være fashion, portrætter eller loc.

    Jeg ved godt jeg selv har/har haft nogen let påklædte billeder herinde, men jeg har ikke noget at være flov over og jeg har lagt lidt blandet billeder ud, så folk kan se at jeg får taget ANDET end let påklædte billeder. Så er jeg ligeglad med om folk synes jeg er en klam ko at glo på eller hvad de nu end synes. Det ændre ingenting smiley


  • #15   24. jan 2011 Minibil - Nej, har ikke ændret mig på nogen måde. Jeg skriver bare min holdning til tingene.. Det er et forum så alle har lov til at svare..

    Kenny - Ja, der står måske at jeg er i min fritid. Men jeg er ikke en model som tjener penge og lever på det. Tror det der model jeg har skrevet er lidt i spas og fordi det lød ''fedt'' da jeg skrev det smiley Men synes det er iorden at jeg skriver som jeg gør på min fotoprofil. Hvis du forstår? smiley


  • #16   24. jan 2011 Og nej, jeg er bestemt ikke fornærmet overhoved smiley Der skal noget mere til..

  • Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #17   24. jan 2011 Standard krav til en model er at minimum højden er 174 cm, og så skal din bryst-talje-hofte være forholdsvis tæt på 90-60-90 cm

    Og som flere skriver kræver det en helvedes masse arbejde, også skal du have et meget stærkt selvværd, for du vil blive set på som en vare, da det er det du er.


  • #18   24. jan 2011 Jeg hader faktisk mennesker der siger *jeg har ikke noget at være flov over* når der omtales let påklædte billeder...

    Må folk så lægge alt ud, hvis bare de ikke er flove over det ?


  • #19   24. jan 2011 ~ Kitten Of Doom ~
    Tusind mange tak.
    Det hjalp en del på min "viden" om det, jeg vil helt klart gerne prøve og se om det er noget for mig, det kunne være en oplevelse og prøve ihvertfald.. Kender du nogen fotografer på fyn der ville prøve?
    Har også en dejlig krikke der meget gerne må være med på billederne også.


  • #20   25. jan 2011 ~ Kitten Of Doom ~
    Det ville være super lækkert! Det må du meget gerne sende! smiley


Kommentér på:
At blive model.. Hvordan og hvorledes?

Annonce