{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.916 visninger | Oprettet:

Springkvin & Butterflykniv ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg vil gerne købe en butterfly kniv, eller en spring kniv, men ved ikke rigtig hvor man kan købe dem henne her i Danmark ved godt at de er ulovlige at have på sig men det skal bruges til min kniv samling, hvor det er de to som lige pt. mangler, sammen med en kniv jeg lige har bestilt fra usa. Er der nogen som ved hvor man kan købe dem henne ?

På Forhånd Tak.
Mvh.
Adam Christiansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springkvin & Butterflykniv ?
  • #1   20. jan 2011 De er ulovlige af købe i danmark, så de kan slet ikke købes. i hvert fald ikke lovligt. De har dem så snart du kommer over grænsen til tyskland..

• #3   20. jan 2011 Du kan evt kontakte en rockerbande smiley De har til tider den slag sager......

hahahaha

• #4   20. jan 2011 De er også ulovlige at eje, selv på en blankvåben tilladelse.

• #6   20. jan 2011 Daniel S ¤ Jamen gider ikke tage helt til tyskland for at hente dem, har ikke bil nemlig smiley

Nicki P ¤ Jeg er slet ikke dum, har samler tilladelse, så jeg må gerne have knivene.

Jens Lyn ¤ Har sendt pm

LærkeLiv ¤ Hvorfor skulle jeg dog det ?

Lennard A ¤ Jeg har samler tilladelse, så jeg må gerne eje knive som dem, så længe de bliver godkendt af politiet og en "vuderingsmand" først. Da jeg lige i øjeblikket har 42 knive, hvor 19 af dem faktisk er "ulovlige" at eje i Danmark.

• #7   20. jan 2011 Roger, så blev jeg da så meget klogere. Var sgu ikke klar over at der gives samler tilladelser til knive i den kategori.

• #8   20. jan 2011 Det kan man godt, det kræver bare en del ting, f. eks. skal de ALTID ligge i et sikret skab, og det er en dyr omgang. Betalte 3800 for mit skab, og så bliver der indgraveret et nummer i alle knivene så man kan finde mig hvis jeg sælger dem osv. Men har dem nogle gange på udstilling til våbenmesser. Det tog mig 16 måneder af få tilladelsen til det.. Men hellere det end at politiet en dag står og banker på døren og tager alle knivene smiley

• #9   20. jan 2011 BUTTERFLY !!!! jeg er syg med sådan én !! tricks og sådan smiley - så der ingen der fucker !! smiley

• #10   21. jan 2011 Hey .....

Hvis jeg ikke tager meget fejl så kan du finde dem i ARMSGALLERI på nyborggade 26 i kbh er næsten sikker på det søg evt på goggle på arms galleri.....:-)

Hilsen zepro

• Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #11   9. mar 2014 Hvis du så gerne vil have en så køb en butterfly oplukker fra http://www.amazon.de/gp/product/B00DDTFPO6/ref=oh_details_o02_s00_i00?ie=UTF8&psc=1 og få fat i en metalsav og sav oplukker dimsen af og giv den en spids ende og bagefter kan du slibe en af siderne og alt det kan gøres uden tilladelse

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #12   31. mar 2015 gå in på www.iqleg.dk der kan du få en butterfly oplukker til 119,- og med forsendelse er det vist 159,- smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #13   31. mar 2015 Skide går du kan svarer 4 år efter. Nu hans knivsamling fuldendt med den her oplukker.

Kommentér på:
Springkvin & Butterflykniv ?

Annonce