{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fængselsbetjente?
  • #1   13. jan 2011 www.ug.dk

  • #2   13. jan 2011 Tja jeg kan ikke anbefale det, tog halvdelen af uddannelsen, hvorefter jeg skred. Så vil jeg sgu hellere være gadefejer.

    Men der er nogen der er vilde med det, bare ikke her.

    Jobbet er MEGET ensformigt, stor stress, har man en dårlig dag, er det ikke umiddelbart muligt at snakke med kollegaer om det, med mindre man er i et forseglet rum, for de indsatte hører det, og så kan du tro det bliver brugt. Jeg kunne blive ved, jeg kender mange der er startet men alle på nær 2 (ud af 10, som jeg kender) er blevet.

    Håber det hjalp lidt.


  • #3   13. jan 2011 Brian O'conner! : Der har jeg været inde, jeg skriver en opgave om hvad jeg vil næste år, og jeg vil bare gerne høre det fra en personlig vinkel af. men ellers tak smiley

  • #4   13. jan 2011 Lenard A - tak for rådene, det vil jeg da helt klart tage til mig, jeg har først hørt at det var utrolig hårdt psykisk, men det tiltrækker mig sgu alligevel en hel del det job.

  • #5   13. jan 2011 Jeg har tænkt mig at tage en hf, og derefter uddanne mig som socialrådgiver, og søge ind som frivillig hvor man arbejder med hjemløse, og misbrugere bl.a. så jeg har noget i bagagen hvis, det ender med jeg enten ikke bliver optaget eller fortryder hen af vejen. smiley

  • Olsen
    Olsen Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 27
    #6   13. jan 2011 Jeg er uddannet fængselsfunktionær i vestre fængsel. Hver dag de samme lorte histrorier fra de samme narkomaner. Jeg skred for 4 år siden.

Kommentér på:
fængselsbetjente?

Annonce