{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reklame for utroskab
  • #2   12. jan 2011 Jeg synes det er rystende !!

• #3   12. jan 2011 personligt er jeg imod utroskab og alt hvad det medføre, men det er vel folks egen beslutning og de vil besøge sådan en side.
    det er kun samvittigheden der sætter grænser i den situation smiley

• #4   12. jan 2011 har selv samme holdning,´synes det er klamt der er hjemmesider, som har det formål, at hjælpe folk, som ønsker at være deres partner utro.

• #5   12. jan 2011 havde de ikke skrevet det som det var, havde de jo sikkert bare brugt en hvilken som helst anden hjemmeside hvor de kunne date og flirte med andre, de fleste vælger jo heller ikke at skrive at de er i et forhold hvis de ønsker at date eller flirte med andre smiley

• #6   12. jan 2011 steff.. ja det er rigtigt, men sådan en reklame, kan vel få folk til at lege med tanken om det. Jeg synes nærmest det bliver gjort til noget ganske normalt, i stedet for at være sådan noget, man så ned på. Når man sådan direkte beygynder at reklamere med det add

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 24 Svar: 139
    #8   12. jan 2011 Og I tror ikke at den slags finder sted på de alm. kendte datingsider der allerede findes : O

• #9   12. jan 2011 hvis man leger med tanken om at være sin partner utro, så vil jeg da mene at man burde overveje at gå fra sin partner !!!
    og til den med reklamation, kan man tjene penge på den slags, er der desværre nogle som griber chancen, akurat ligesom at købe sig til en "partner" smiley

det er skam ikke for at forsvare siden, men mener bare at der er så mange ting i dag, som ikke burde være lovligt, umenneskeligt og klamt, at jeg ikke undre mig over at de ville reklamere med den slags også.

hvad værre er, og sq da man må have lov at misbruge sit kæledyr seksuelt, uden det straffes på nogen måde !!

• #11   12. jan 2011 Ja jeg har også godt hørt den, kæresten og jeg kiggede meget mærkelig på hinanden da den kom :s

Syntes virkelig det er forstyrrende at man ligefrem skal til og reklamere med at der er et sted for folk der vil være utro :s det gir ingen mening i mit hovede!!

Men jeg vil så også indrømme jeg kan ikke huske hvad hjemmesiden hed, jeg kan kun huske det virkelig var noget underligt noget at opfordre til!

• #12   12. jan 2011 Det er fanme nasty. Utroskab er noget af det værste der findes, og så endda reklamer med det? Wtf. "Din kone er mega klam, og hun er ringe i sengen" - KNEP HENDE HER I STEDET FOR! Nej vel?

Kommentér på:
reklame for utroskab

Annonce