{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Frederik
Frederik
Tilmeldt:
7. sep 2009
Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396

Køb af akvarie? {{forumTopicSubject}}

Hej BB.
Jeg overvejer lidt at få mig et akvarie men er i tvivl om hvilket.
Hvor har i købt jeres akvarier? Skal helst være online da jeg kun kigger lige pt.
Det skal være til ferskvand. Ved ikke om det har nogen betydning om det er salt eller fersk med valg af akvarie.
I må også gerne komme med nogen hjemmesider hvor jeg kan se fisk og beslutte mig for hvilke jeg skal have:).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af akvarie?
  • Rasmus S
    Rasmus S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 29
    #1   8. jan 2011 Jeg kan stærkt anbefale denne butik som også har webshop.

    http://www.cichlidecentret.biz/

    Jeg købte alt mit akvarieudstyr der i sin tid. De ved hvad de snakker om og har nogle gode priser.

    Mht. fisk synes jeg du skal gå ned hos din lokale fiskepusher og finde ud af hvilken slags fisk du ønkser i akvariet. Derefter kunne du gå hjem og læse om fisken og finde et sted og købe den.

    Held og lykke


  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #2   8. jan 2011 Tak skal du ha':).

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Svar: 4
    #3   8. jan 2011 Hvis det er et større akvarium du er på udkig efter, vil jeg også anbefale cichlidecentret, eller http://www.unimati.biz/.
    Hvis det derimod er et startersæt, skal du nok kigge ved Plantorama og andre større steder, der tit har nogle tilbud på sådanne sæt.
    Der kan desuden spares mange penge ved at købe de større akvarier brugt, da de hurtigt falder i værdi.
    Der kan findes nogle gode tilbud på akvariefisk.dk bl.a.


  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #4   8. jan 2011 Det skal ikke være for lille som mange startersæt er:).

  • #5   8. jan 2011 Jeg vil anbefale dig at starte med et Ferskvands akvarium. Og start med et i en ordentlig størrelse, 250L eller noget i den stil. Et stort akvarie er nemmere at holde de rigtige vandværdier i.

  • hubert f
    hubert f Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 7
    #6   8. jan 2011 Hvis jeg skulle have nogt vand i stuen så blev det saltvand,jeg har aldrig syntes at akvariumer var noget særligt før jeg byggede et teknikrum til en af mine kammarater, han har saltvand på 720L og er nok det flotteste jeg har set i DK

  • #7   8. jan 2011 Ja. Et saltvands akvarium er meget flot. Men det kræver en del baggrundsviden, det koster mere end ferskvand og det er sværere at holde.

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #8   8. jan 2011 Min fætter har et STORT saltvands med bla. en dragefisk og en bette murene. Det er super flot! Men det koster satme både penge og tid. Han har haft akvarier i MANGE år og mener også jeg skal starte med ferskvands.

Kommentér på:
Køb af akvarie?

Annonce