{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Christina d
Christina d
Tilmeldt:
25. jan 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Efterlysning. {{forumTopicSubject}}

hej her inge. jeg efterlyser nogle smykker som min her har mistet her i septemper/oktober ved indbryd i horsens.

det er 2 smykker der her stor personlig verdi for hende i det det er ave smykker.

det ene er en oval medaliong men en lille robil i højer siden nederst.

kæde nr 2 er et hjerte vor der er gravert Lasse i. det var en gavr fra min far da de have væer sammen i 5mdt og det er nu 24år siden nu. så stor betydning for hende.

håber at der er nogle der her det eller der kan skaffe det. der sker ikke noget ved det da vi bare gern ville have det igen. der var den del fler smykker men kan ikke beskrive dem alle.
ville tro der kan belive snak om en finde.løn for at aflever dem igen.

§ ved godt det måske ikke lige høer til her inde men ville så ger have de smykker igen

beklager mine stave fejl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning.
  • Christina d
    Christina d Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #1   5. jan 2011 ja det gør der. ved det er lidt svært uden fotos men skal se om jeg kan finde noget af det.

    nr 2 er den gamle dags hjerte form(julehjerte agtig) og det står lasse på skrå op ad. og det er med gamle dags bukstaver. dem med snøkrler på i enderne.

    og mener det er 24krart gul. den er lidt slit.

    nr 1 her en misfargnignpå bag siden da min lille søster her suttet på da hun var lille. smiley haps ups.

    men ser om jeg kan finde nogle fotos.


  • Christina d
    Christina d Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   5. jan 2011 så er der lagt fotos ind i men annonce dog ikke de regtig smykker med de liner.

Kommentér på:
Efterlysning.

Annonce