{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.114 visninger | Oprettet:

Konsekvens af tattoo? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg gået og overvejet om jeg skulle få en tatto bag øret, og om det kan have nogle konsekvenser for mig senere hen, mht. arbejdspladser osv. for det er ikke et tydeligt sted overhovedet

Tjek linket ud, da mange nok misforstår , når jeg siger "bag øret"

http://oi52.tinypic.com/2nkt0le.jpg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konsekvens af tattoo?
  • ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 424
    #1   4. jan 2011 Hvis du skal have lavet et hagekors ja, en lille rose så nej...
    Kommer jo fuldstændigt an på hvad du skal have !


  • Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 264
    #2   4. jan 2011 Som du selv skriver vil du blive afvist fra en del arb. pladser

  • #3   4. jan 2011 kommer da helt an på hvad du vil arbejde som smiley


    men en usylddig lille tattoo bag øret hmm nej kan ikke se hvad der sku været galt i det. har selv på armen og ryggen. har ikke oplevet probs endnu.


  • #4   4. jan 2011 Nogen arbejdspladser vil slet ikke have tattooveringer, men de er blevet mere åbne for synlige tattoveringer og derfor vil jeg ikke mene denne bliver et problem. Det var noget andet hvis du ville have dødningehoveder op af armen eller hagekors i panden smiley
    Få den lavet, den er fed smiley


  • #5   4. jan 2011 En tatovering som sidder der, kan jeg ikk se hvorfor den skulle være påvirkende på en ansættelse. Tror ikk mange vil ligge mærke til den. :o)

  • Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 264
    #6   4. jan 2011 Det kommer meget an på hvilke fagområder du i fremtiden har ambition om at arbejde i.
    Eksempelvis ville du aldrig kunne få arbejde i en bank


  • jannik h
    jannik h Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 42
    #7   4. jan 2011 hvordan skulle den på virke et arbejde den sidder på indersiden af øret og vil derfor kun kunne ses hvis hun har flyve øre og meget korthår ..

  • Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 264
    #8   4. jan 2011 Det er stadigvæk politik på rigtig mange arbejdspladser at man ikke må have nogle synlige tatoveringer(dvs noget der ikke kan dækkes af tøj)

  • #9   4. jan 2011 Du skal vitterligt være sikker i din sag når du får lavet synlige tattos..
    Der er MANGE virksomheder som ikke ansætter folk med tusser og stål i fjæset.. Lidt bittert hvis du ryger grundet en tus du ikke engang kan se..
    Men det er dit liv og dig der bestemmer i sidste ende, men du skal fanme være sikker i din sag. jeg sidder med HR relateret ting i et større amerikansk firma og du ville aldrig få et job hvis tussen blev opdaget under samtalen.


  • #10   4. jan 2011 Kommer virkelig an på hvad job du har tænkt dig smiley
    Begge mine underarme er fyldte med tatoveringer, det har aldrig været et problem for mig nogen steder. Du skal tænke på hvilke folk du skal omgås på din fremtidige arbejdsplads (Både kollegaer og kunder) og om de evt. kunne blidt stødt af det.

    Og som altid! www.google.dk


  • #11   4. jan 2011 Og til Daniel

    Jeg var til Jobsamtale med øverste Chef for et af DK's største firmaer eget af staten, Formanden for Fagforeningen og en fra Human Resources (HR)

    Havde T-shirt på og spurgte om det havde betydning om jeg havde tatoveringer eller ej. De sagde det ikke havde betydning. ALLE 3. Så den der holder ikke smiley


  • #12   4. jan 2011 Det vel så nemt, tatoveringen er ulovlig, både fordi du er under 18 år gammel, og fordi det er ulovligt at tatovere hals, hoved eller hænder...

    Ikke ulovligt at have det, men for tatovøren som laver det kan han straffes med nogle bøder af rimelige summer smiley


Kommentér på:
Konsekvens af tattoo?

Annonce