{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Android apps
  • #1   31. dec 2010 det kommer an på hvad det er for et program. hvis det er et sms program så skal det jo kunne sende smser, men hvis det er en spil så skal de jo ikke have adgang til at fortage opkald eller sende sms'er. håber det gav mening

• #2   31. dec 2010 hvis det er en youtube app, så skal den have adgang til nettet ellers virker den ikke. men prøv lige og tænk en extra gang inden du henter en app. det er jo lidt mistænkeligt hvis en youtube app skal kunne fortage opkald.

• #3   31. dec 2010 Jep det er ogs det jeg tænker smiley Men da jeg f.eks. prøvede at downloade en af de mest populære security programmer ville den have adgang til at foretage opkald osv.. men ja, læser altid hvad de vil have adgang til

• #4   31. dec 2010 godt. man behøver ikke et antivirus program til den hvis man passer på, og de skulle vidst også bruge en masse internet

• #5   31. dec 2010 bruge en masse internet?

men generelt når man lige taler om internet, slår du så det mobile netværk fra når du er hjemme og har connectet den til wifi, så du ikke kommer til at være på nettet på det mobile netværk som koster penge?:)

• #6   31. dec 2010 ja det gør jeg. jeg slår altid mit mobile net fra når jeg ikke bruger det. så bliver jeg fri for en monster regning

jeg ved ikke hvorfor det bruger net men det har jeg læst i comments

• #7   1. jan 2011 nå ok, men tak for hjælpen

• #8   1. jan 2011 der var så lidt smiley

Kommentér på:
Android apps

Annonce