{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Førstehjælp i forbindelse m. kørekort? {{forumTopicSubject}}

Hej

Skal til 7 timers førstehjælp i morgen, så vil lige høre om der er nogen som har prøvet det ? (er der sikkert)

Er det bare ren teori eller hvad ?

Er der en prøve man skal bestå ?

Vil bare gerne lige vide det, da vi ingen information har fået.. På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Førstehjælp i forbindelse m. kørekort?
  • #1   31. aug 2007 Du skal ikke bestå. du skal bare høre efter. faktisk kan du sove de 7 timer. Kørelæreren skal bare have papir på du har været der. ikke at du har lært noget.

• #2   31. aug 2007 der er også dukker du skal live op smiley men meget kedeligt hvis du har en dårlig lære..

• #3   31. aug 2007 Ihh, hvor jeg dog glæder mig til at bruge 7 timer af min weekend der ! Not !

Har sku været igennem det engang før, men det er forældet for en måned siden..

• #4   31. aug 2007 Nej det er både teori og praksis... Og ja der er en prøve du skal bestå - nogle har mundtlige prøver andre har skriftlige...

Og ja man kan snildt dumpe - altså at du komme rmed på et andet førstehold og skal betale dobbelt.. Så er en søndag vel ikk for hård at brugepå det...

Jeg er i hvert fald glad for at jeg HØRTE efter da jeg havde førstehjælpe - specielt da min søn var ved at blive kvalt for tre mdr siden fordi han havde slugt et blad, der sad fast i halsen..

Så Jaob: Gu fanden kan man d aikk bare sove.. Doh! Det handler om at redde liv og ikk om at sove tømmermændene væk!

• #5   31. aug 2007 * EGEBERG *
    Jeg nævner ikke noget om man "skal" sove. jeg siger bare at man ikke skal op til nogle prøver. jeg var til prøcis sådan et kursus i starten af året. og der skulle man ikke tage nogle prøver eller noget. men ja, man skulle puste liv i en dukke.

Og jeg kan skam udemærket førstehjælp. har trods alt været i militæret hvor man har udvidede førstehjælp.

• #6   31. aug 2007 Jaob: Nu var jeg til førstehjælp i februar og der var jeg opppe til en mundtlig prøve - ved at holdet inden os var til en skriftlig, tiltrods for at det var samme lærer...

• #7   31. aug 2007 Så må det være forskelligt alt efter hvor i landet man tager det. for hernede fik vi vores bevis da timerne var omme. vi skulle ikke til nogen eksamen så at sige

• #8   31. aug 2007 Ja det kommer jo an hvor grundig underviseren er..

• #9   31. aug 2007 Ikke specielt grundig i vores tilfælde... han var rimelig ligeglad om han lærte noget fra sig eller ej.

• #10   31. aug 2007 Okay - ja det var vores så ikke - rigtig god - nok også derfor at han lod nogle dumpe, hvis han ikk synes det havde hørt godt efter og kunen det ordentlig... For som sagt er det jo liv det handler om smiley

• #11   31. aug 2007 Præcis. Hos os sad der en del som bare skulle have et bevis og ikke gad at gøre noget for det. men desværre fik allesammen beviset.

• #12   31. aug 2007 Synes bare det er helt hen i vejret.. Et eller andet sted kan jeg ikk forstå at de ikk vil lære noget når de har givet penge for det.. Men det er nok fordi det er mor og far der betaler...

• #13   1. sep 2007 Hmm Nordjylland.. Der tog jeg og var skam til prøve...

• #14   1. sep 2007 Var til det i dag. Rigtig godt kursus.. Ingen prøve..

Kommentér på:
Førstehjælp i forbindelse m. kørekort?

Annonce