{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.784 visninger | Oprettet:

iPhone aflader - har du prøvet det??? {{forumTopicSubject}}

Igår oplevede jeg at min iPhone (3GS) afladede fuldstændig.

Jeg havde ladet den op om natten og der var 100% på da jeg stod op - lå så på sofaen og spillede angry birds og var på facebook og derefter var der 85% tilbage..

Derefter lagde jeg den i min jakkelomme, og skulle ud og køre.. Kiggede på den hurtigt da jeg fik en SMS og ca 2 timer senere skulle jeg lige bruge den og da jeg trykker på home knappen, lyste skærmen i under et sekund, og så var den ellers helt død!

Prøvede at sætte laderen i, men det reagerede den ikke på - tog så i Telenor med den i formiddags og der prøvede de så at sætte den i laderen og det reagerede den på efter 5 min.. Hun tilbød at de kunne sende den til rep. for hun synes også det virkede ret underlig.. Men den havde ihvertfalde afladet telefonen fuldstændig..

Valgte at tage den med hjem
Så jeg kunne få alt ud af telefonen hvis det skulle ske igen, for så sender jeg den afsted til rep..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone aflader - har du prøvet det???
  • #1   29. dec 2010 kan vel også være din lader?

• #2   29. dec 2010 Min lader?? Hvordan det?

Den lader fint nu..

• #3   29. dec 2010 en god ide er at holde øje med den når den op lader, for det er også sket for mig engang at den ikke blev opladet ordenligt. men du skal nu også passe på at lade den i for lang tid, da du kan komme til at kogebattiet, og så holder den ikke så godt på strømmen

• #4   29. dec 2010 er den jailbreaket ??? fordi så kan det være derfor den går kold.. hvad siger den hvis du sætter den til itunes

• #6   29. dec 2010 Som der bliver sagt hvis Wi-Fi er til skal du se at få den af da det er en strøm sluger af aden verden..

Ligesom biler kan iphone's batteri blive påvirket af ektrem kulde (Aflader af sig selv) Løsning: Ha den altid i din inderlomme smiley

Så kan det være den goe gamle fejl som mange laver, hvor længe siden er det du har haft din iphone slukket natten over.. Og her menes IKKE dvale, den skal slukkes HELT..
    Det er årsag til MANGE af de fuck ups der er med iphone..

• Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
    #7   29. dec 2010 Camilla R - Tag dine ting ud af den og send den til rep.. Så får du bare en ny, og så er du ovre det problem smiley

• #8   29. dec 2010 Christian W: okay.. Ja har jo en dårlig vane med at sætte den til ladning om natten - ergo sidder den i laderen i min 5-6 timer ad gangen.. Ved godt det er alt for lang tid!

Line&Kenneth: nej den er ikke jb..

Lei: bruger wifi en del, når jeg er herhjemme - jeg har stort set altid haft det slået til, så den automatisk hopper på når jeg er hjemme, hos mine forældre osv..
    Bluetooth og gps bruger jeg aldrig så det er slået fra!

Martin: har jeg også overvejet, men har bare hørt og læst om så mange der er kommet til selv at betale rep.. Og hvordan kan du være så sikker på de bare stikker mig en ny? Det er jo ikke fordi det er en billig Tlf, så nægter at tro de bare "kaster den efter folk" fordi man sender sin egen til rep..

• #11   29. dec 2010 Unsub: har som sagt altid kørt med wifi slået til i de 7 mdr jeg har haft telefonen, så kan ikke se at det skulle ha været problemet til, at den lige pludselig var afladet - den var trods alt på 85% smiley men ser efter om problemet kommer igen, med at den lige pludselig aflader, for så må den en tur til rep smiley

• #13   29. dec 2010 Ja og tusind tak for det smiley

• lisbeth  z
    lisbeth z Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #14   9. sep 2012 min iphone 3 gør det samme og alt er prøvet - fik du din til at virke og hvordan gjorde du ?

• #15   9. sep 2012 dit batteri...

• #16   9. sep 2012 ellers kan det være din powermanagementchip der er ristet, er det tilfældet er det ikke en løsning!

• lisbeth  z
    lisbeth z Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #17   9. sep 2012 hvordan finder man ud af hvad der er galt med den - ved at sende den til rep eller er det noget man kan undersøge selv ? den skriver også søger og så er jeg på tdc net og så søger den igen...

• #18   9. sep 2012 det kan man kun finde ud af ved at sende den til rep, hvis du stadig har garanti er de nok nød til at give dig en ny . for "chippen" kan ikke skiftet i dk

Kommentér på:
iPhone aflader - har du prøvet det???

Annonce