Kender i dette , kære baboom :D . {{forumTopicSubject}}
I kommer kørende, helt ligeså diskret stille og roligt i trafikken, hvor farten er godt sænket da der jo sner en pelikan udenfor ! (Ja, kig ud af vinduet, og fortæl mig ikke at det ikke sner hos dig Medina!) :D.. Men anyway's, i kommer kørende, i jeres egen verden, på en landevej på vej hjem fra arbejde, og pludselig BLINK!, så, og hva dælan var dog det?!, Jou ser i , det var vores alles kære venner, Mr. five-0, eller som andre vil kalde dem. Politiern! ;D . Lige i røven, med total diskohumør blink, og dytterhårner i bund! :D. De vælger så at stoppe en , PÅ GRUND AF, rutinetjek, og "suspekt" attitude... Hold nu venner, hvad er der suspekt, over en bette splejset poletjyde, der tuller en 50-60 igennem snevejert hjem?!
Åbenbart møj, men hva faen, bliver trukket ud af bilen, og står i 3 kvarter, og MØG fryser, hvor imens, de skiller min stakkels bil fra hinanden, og tjekker ALT!. Lygtehøjde, dækmønster, påstand af xenon, OSV
hele smøren!, og da de intet finder på mig (utroligt nok, jeg er jo et artigt barn :i ) , bliver de sure, og siger kort. "fortsat go weekend", og køre... WTF?!, her står jeg med en totalt skilt ad Corolla GSI, midt ude i ingenting, og skal bruge endnu 20 minutter på at samle den... -.- Møgøre sir' jeg bare !
fryser dævlan mine snitter lige nu, så undskyld forgående stavefejl
- Men plottet er... er jeg den eneste der bliver lidt småærgelig, over sådan noget? :b eller er jeg gammeldags?
GOD WEEKEND BABOOM! d:
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 114
apr 2007
Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
sep 2007
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 108 Svar: 862
sep 2007
sep 2007
- jeg BLEV gal!
mar 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 1.070
Men vær glad for at du ikke kører rund med brorman her i bilen, så bliver du stoppet endnu mere :o)
Og så fatter paderne ikke at folk ikke respekterer dem mere, men det tror da fanden med den opførsel. De er selv nogle værre smartasses
mar 2010
sep 2007
- men nej, de fatter ikke , at respekten for dem forsvinder efterhånden. Men okay!, vil gerne indrømme fuld og fast, at hvis jeg var i uniform, og havde samme magt som dem, havde jeg misbrugt den... bare liiiiiidt engang imellem :i !
- jah!
sep 2007
Der er ikke møj banjo, over Min GSI lige nu. Standard kølerhjelm, original "Uskåret" forkofanger, og sideskørterne pillet af. Så ingen banjo der. (:
mar 2010
Forstår sgu godt du ikke gider køre rundt i det her lortevejr. Men du giver bare et kald når du selv har tid og lyst, så finder jeg tid til det.
sep 2007
aug 2007
Og havde de skilt min bil ad, så havde jeg fandeme været flabet, når de ikke engang samler den igen! Nøj!!
mar 2010
Du har da ret. Men det er ikke altid et spørgsmål og de har ret, eller for den sags skyld må.
Men når det er den alm. borger/den kriminelle´s ord, mod en eller flere betjentes. Ja så er der ikke noget at komme efter. De vinder altid :o(
mar 2010
aug 2007
Vi fik engang besøg, og de kom op og skabte sig i lejligheden. Så bad jeg dem dæmpe sig fordi der lå to små børn inde ved siden af og sov, og de bad mig blande mig udenom. De blev bare ved med at skabe sig og tale højt, så bad jeg dem holde kæft, for de havde været der en halv time før, og kommenteret at børnene ikke sov.
Men hensyn tog de ikke just
man kan vel snakke som voksne mennesker, og de to betjente var yngre end mine veninder.
Kender i dette , kære baboom :D .