{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gult /orange hår????
  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #1   11. dec 2010 Hjælper ikke.

• #2   11. dec 2010 hvornår har du sidst farvet det ??

• #3   11. dec 2010 Du kan også få sådan nogle "afblegnings-bomber". Men ellers er der vel ik' rigtig andet at gøre end at blive ved med at afblege det..

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#4   11. dec 2010 har sidst farvet det idag..
    Med en eller anden lorte farve fra matas,
    Man skal ALDRIG lytte til dem fra matas!!!!!!!
    Det er blevet mere orange nu.

• #5   11. dec 2010 Du skal have gang i en blå shampoo smiley

• #6   11. dec 2010 du skal lade dit hår hvile i en uge så en affavning i igen så vente til en lille uges tid igen og så en blondring. det er sådan jeg gjorder i mit søsters hår det var helt mørke brun brugte 3 gange affarvninger og en gang blondring. ellers skal du købe det frisør har... ved i esbjerg har vi en butik med tilbehør til frisøre hvor private os kan købe

• #7   11. dec 2010 Ved godt det er bedst for håret, hvis man venter mindst en uge mellem affarvningerne, men jeg kender altså flere, der har affarvet håret flere gange på en dag.. Bare brug noget hårkur bagefter smiley

• #8   11. dec 2010 Den blå hårfarve der hedder LIVE fra schwarzkoff så skal den hedde L1++ eller L1+

• #9   11. dec 2010 Charlotte K det kommer an på ens hår type jeg kan os affarve mit 3 gange på en dag uden man kan mærke det på håret..

Tomicich .
    men det som frisør bruger det hjælper... jeg skulle have det i en gang så var det Hvid/gul og det var fra sortfarvet hår...

Og det orange tyder på mange røde primenter i håret..

• #10   11. dec 2010 Dennis, alle har rød pigment i håret udover det total ægte lyshåret.. smiley

• peter k
    peter k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 87
    #11   11. dec 2010 du skal have noget der hedder askeblond, man kan få det i forskellige lys toner, men efter min mening skal du ikke tage den helt lyse først, den kan du tage nr 2 gang, men en blond askeblond fra loreal..
    Det hjalp på mig

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#12   12. dec 2010 Askeblondt er prøvet 3 gange, og det hjælper meget, men lige så snart man så putter en affarvning i, så kommer det orange igen fordi du ødelægger askeblonden...

Lige pt, har jeg en L1+ og en camomile liggende, som skulle kunne hjælpe en smule.
    Men efter jeg hørte efter hende fra matas, da hun gav mig en ny blondering, så er mit hår faktisk blevet brændt i spidserne, hvilket jeg syntes er rigtig underligt,
    da jeg normalt kan putte 4-7 afblegninger i uden der sker noget, men den der har bare ødelagt mit hår.

Kan en afblegning farve et hår hvis spidserne er helt "kneppet" i bunden?

• #13   13. dec 2010 Har du haft helt rent hår uden noget i da du afblegede det sidst?

• Ivana B
    Ivana B Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #14   10. dec 2015 cd klip i tåstrup han farver uden det bliver gult og han er billig

Kommentér på:
Gult /orange hår????

Annonce