{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.125 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384

UPS levering til Privat, tid ca? {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg har fået en mail fra UPS at de gerne vil gi mig en Pakke i morgen, Dejligt smiley

Men de skriver også at de vil være der mellem kl 8-17 smiley og evt sener hvis det er Privat adresser...

Nu skal den jo så levers på min Private adresse, så er der nogle der ved hvornår de ca udlever Privatepakker i Herning området...

Det er blot en Nysgerrighed... så man evt kan planlægge dagen bare Lidt i morgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UPS levering til Privat, tid ca?
  • #1   5. dec 2010 Er ved UPS. Det kommer an på, hvordan vejret arter sig. Havde det været normalt vejr, så var det lettere at sige. Desuden kommer det også an på, hvor i Herning området det er.

Men i den her vintertid, er det svært at sige. Dog vil jeg råde dig til at få ryddet din vej, for er den ikke blevet det, så kører vi igen (læs meget sne)

Ellers hæng en fuldmagt på døren og bed ham lægge pakken eller levere den ved naboen.

Jeg undre mig dog ofte over at folk bestiller pakker til privaten. Hvorfor ikke til arbejdet?

• #3   5. dec 2010 Nu har vi så faste ruter hos os, men bliver afløst af folk, hvis den faste chauffør er syg.

Men du er inde på noget af det rigtige mht tiden. Dog kommer vi ikke afsted, før efter kl 0915.

• Just Me ?

#4   5. dec 2010 bor i Lejlighed, har solgt huset... så jeg skal ikke rytte noget som helst, og de Skal komme ud med den her smiley

Nå, så må jeg bare blive hjemme i morgen smiley

• #5   5. dec 2010 vi SKAL ikke, men forsøger. Vi er jo ikke herre over vejret og trafikken smiley

Men vær hjemme, så kommer din pakke smiley

• Just Me ?

#6   5. dec 2010 Hvis der er snedriver som i ikke kan komme igennem, så self. kan i ikke komme.. men når det er inde i byen.. så skal i skam frem smiley

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233
    #7   5. dec 2010 Bare bestil at lortet skal leveres med postdanmark,

Hvis du ikke er hjemme kan du altid hente det dagen efter, på posthuset i stedet for det pis med at man skal sidde og vente hele dagen..

fatter simpelthen ikke at folk gider bruge andet ( jo selvf. hvis det er kæmpe pakker som posten ikke kører med. ) men er det jo sjældent!

• #8   5. dec 2010 Chuck - Det kan man også med GLS ved diverse pakkeshops smiley

• Just Me ?

#9   5. dec 2010 Jeg tror ikke selv jeg kan vælge det, når jeg bestiller nye vare hjem fra usa og asien... der sender de jo med deres og så tager de andre over...

Jeg plejede også at få det levert til min Arbejdsadresse, men den er PT her hjemme fortiden, men derfor er jeg ikke hjemme hele dagen smiley

Jeg venter nu bare i morgen, til de kommer smiley

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233
    #10   6. dec 2010 Dennis. Det er ikke det samme, langt nemmere ved post dk, basta, Jeg har talt!

Kommentér på:
UPS levering til Privat, tid ca?

Annonce