sygmelding/ sygpenge {{forumTopicSubject}}
Håber nogle kan hjælpe mig
jeg er bager lærling
I sommers var jeg under kniven med mit knæ og fik at vide jeg kunne starte på job igen 1/9. det havde jeg så meldt til min mester.
Han havde jo self. sagt det til kommunen så han kan få refusion, og havde fået den der seddel med oplysninger var rigtige, og skrev under på jeg var rask den 1/9 for havde lægerne sagt til mig, 27/8 får jeg at vide det nok først bliver den 1/10, det melder jeg self. med det samme til min mester, så han kan melde det til kommunen da det jo så er en ny syge sag.
Nu har min mester så sagt at han har fået brev fra kommunen at jeg var rask meldt fra den 1/9-20/9 så kommunen ikke gir ham refusion.
Kan det være mit problem kan han trække de penge fra min løn når jeg jo havde meldt mig forsat syg til ham?
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.073
men han er dum i hovedet i for vejen har lige kørt sag mod ham fordi han havede snydt mig over over 60.000 på 2 år -_-''
sep 2007
Jeg får ikke overtids betaling fandt vi ud af.
da jeg var syg med lungebetændelse og hals betændelse og ikke kunne snakke fik jeg første advarsel fordi jeg sendte en sms med jeg var syg og ikke ringede (selvom jeg ikke kunne snakke)
og der havede jeg gået og hostet og hakket i 4 uger før jeg endelig fik ferie så jeg kunne komme til læge, da jeg ikke kunne få fri tidligere til at gå til læge og havde arbejde vær dag så jeg ikke kunne nå det.
PÆNT SAGT ER HAN ET STORT SVIN DER BURDE HA FLÅET NOSSERNE AF OG HÆNGES I DEM !!!!
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
sep 2007
Syntes du det er i orden?
Så vil jeg gerne ha du forklare mig hvad du ville gøre? du kan ikke frembringe nogle ord over hovedet!!!
Dalle J han har fået en lærestreng
Han fik en pæn regning på 5 cifre ^^
sep 2007
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
SÅ KAN HAN FANME LÆRE DET
sep 2007
sep 2007
Nej jeg ville ikke kunne forklare det. kommunikere med folk via sedler, og skal jeg tage hen til min nabo for at få dem til at ringe til min chef når det er lovligt at gøre det på sms?
Altså havde først opdaget han havde snydt mig så meget da jeg var sygemeldt og det er sumt at rende fra en arbejdes plads mens man er syg meldt det er de færreste der tager en som er sygemeldt
sep 2007
sygmelding/ sygpenge