{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

sygmelding/ sygpenge {{forumTopicSubject}}

Håber nogle kan hjælpe mig

jeg er bager lærling
I sommers var jeg under kniven med mit knæ og fik at vide jeg kunne starte på job igen 1/9. det havde jeg så meldt til min mester.
Han havde jo self. sagt det til kommunen så han kan få refusion, og havde fået den der seddel med oplysninger var rigtige, og skrev under på jeg var rask den 1/9 for havde lægerne sagt til mig, 27/8 får jeg at vide det nok først bliver den 1/10, det melder jeg self. med det samme til min mester, så han kan melde det til kommunen da det jo så er en ny syge sag.
Nu har min mester så sagt at han har fået brev fra kommunen at jeg var rask meldt fra den 1/9-20/9 så kommunen ikke gir ham refusion.
Kan det være mit problem kan han trække de penge fra min løn når jeg jo havde meldt mig forsat syg til ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sygmelding/ sygpenge
  • #1   29. nov 2010 nej mente jeg nemlig heller ikke. altså han har jo kun ret til at trække det i min løn vis jeg ikke havde udfyldt de papir jeg får fra kommunen. for jeg ville da heller ikke mene fordi han er 20 dage om at få fingeren ud og meldt at jeg er forsat syg burde det da heller ikke gå ud over mig

men han er dum i hovedet i for vejen har lige kørt sag mod ham fordi han havede snydt mig over over 60.000 på 2 år -_-''

• #2   29. nov 2010 pænt sagt NEEEJ, det er en job skade jeg har fået i mit knæ og var til møde med min mester i agu hvor han kunne få ALLE detaljer om hvad der er sket med mig så han kunne melde det til arbejdsskadestyrelsen da jeg ikke har hørt noget skrev jeg en mail til dem den anden dag om han havde meldt det, det havde han sgu ikke engang -_-''
    Jeg får ikke overtids betaling fandt vi ud af.
    da jeg var syg med lungebetændelse og hals betændelse og ikke kunne snakke fik jeg første advarsel fordi jeg sendte en sms med jeg var syg og ikke ringede (selvom jeg ikke kunne snakke)
    og der havede jeg gået og hostet og hakket i 4 uger før jeg endelig fik ferie så jeg kunne komme til læge, da jeg ikke kunne få fri tidligere til at gå til læge og havde arbejde vær dag så jeg ikke kunne nå det.

PÆNT SAGT ER HAN ET STORT SVIN DER BURDE HA FLÅET NOSSERNE AF OG HÆNGES I DEM !!!!

• #3   29. nov 2010 kristian hvis jeg var dig ville jeg gå til min fagforening og forklare dem alt det du forklarer her.. Sådan en som han der burde få sig en lærestreg..!

• #4   29. nov 2010 Dude D:
    Syntes du det er i orden? smiley
    Så vil jeg gerne ha du forklare mig hvad du ville gøre? du kan ikke frembringe nogle ord over hovedet!!!

Dalle J han har fået en lærestreng smiley de har været nede og snakke med ham ^^
    Han fik en pæn regning på 5 cifre ^^

• #5   29. nov 2010 Dude D : ja og vis jeg bare smuttede ville han ville jeg få mega meget skæld ud af ham og evt allerede få en advarsel der

• #6   29. nov 2010 Nice kristian.. Så er der jo bare at sige..

SÅ KAN HAN FANME LÆRE DET

• #7   29. nov 2010 dalle J tror mig det er der blevet sagt mange mange gange smiley

• #8   29. nov 2010 Dude D:
    Nej jeg ville ikke kunne forklare det. kommunikere med folk via sedler, og skal jeg tage hen til min nabo for at få dem til at ringe til min chef når det er lovligt at gøre det på sms?

Altså havde først opdaget han havde snydt mig så meget da jeg var sygemeldt og det er sumt at rende fra en arbejdes plads mens man er syg meldt det er de færreste der tager en som er sygemeldt

• #9   29. nov 2010 Dude D ja men kan kan fx ikke bare komme og sige 2 år efter at ha n ikke vil ha det eller efter det er gjort -_-'' og havde ikke andre mugligheder

Kommentér på:
sygmelding/ sygpenge

Annonce