{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Balofix
  • ???  .
    ??? . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 103
    #1   23. nov 2010 den kan ikke laves, en ny er ikke ret dyr, køb ikke alt for discount, de går for let istykker

• #2   23. nov 2010 Ejjjjj.. Det orker jeg bare ikke.. Er det noget man evt selv kan lave eller skal man have en vvs'er ud??

• ???  .
    ??? . Tilmeldt:
    jul 2010

#3   23. nov 2010 hvis du ved hvor man lukker for hovedhanen og har en rørtang ( eller lignene ) og noget paktape tager det 5 min, men hvis du akdrig har prøvet det før, vil jeg nok lige ringe efter en " handymand "

• #4   23. nov 2010 Puha.. Sådan noget har jeg slet ikke forstand på.. Og aner overhovedet ikke hvor hovedhanen sidder henne her i huset (bor i et hus med 4 lejligheder i)..
    Så tror nok det er sådan en fin lille, men ofte dyr vvs'er jeg skal have fat i..

har dog lige været ude og kigge på ballofix'en og den ser ikke ud til bare lige at kunne skiftes..

• ???  .
    ??? . Tilmeldt:
    jul 2010

#5   23. nov 2010 Hvis det er en lejlighed er det jo viseværtens job smiley

• #6   23. nov 2010 der er ingen vicevært her i huset.. Det er en dame der ejer huset og lejer lejlighederne ud, altså privat udlejning..

Problemet er bare at jeg har ringet flere gange til min udlejer og fortalt at den ikke virker, så siger hun bare at hun kommer en af dagene og kigger på den.. Men hun har sgu ikke været her endnu, og ja nu er jeg sgu træt af at vente på hende..

• ???  .
    ??? . Tilmeldt:
    jul 2010

#7   23. nov 2010 Det kommer til at koste 1000 spir hvis du ringer til en vvs'er, + de har lang ventetid før de kommer ( ofte uger )..
    Du kunne evt kontakte ejeren og sige at der kommer vandskade hvis den ikke bliver skiftet OMGÅENDE, det plejer tit at hjælpe.. ( har selv udlejnings egndomme )
    Eller måske du kender en venlig person som vil hjælpe, både tømmere elektrikkere smede og mekanikere burde nemt kunne finde ud af det, det koster sikkert kun en øl

• #8   23. nov 2010 Åhhh, håber jeg kender en.. Må skrive til alle hankøn i min tlf imorgen når de står op.. hehe

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 79
    #9   23. nov 2010 Lad vær med at skifte det selv når du bor til udlejning. Så er det ikke dit problem, men udlejers.
    Du må jo bare ring og fortælle hende at det er alvorligt(Med lidt alvorlig stemme :p). Så burde hun nok komme ud og se på det.

• #10   23. nov 2010 det er skam ikke sikkert det er for udlejeres regning for tit er det ikke standart man har tilslutning til vaskemaskine og så skal man selv sørge for det. sådan er det i hvertfald hos os

• #11   23. nov 2010 Tko -> vil altså lige rette dig... Hun skal ikke bruge Pakketape! Så kan hun med sikkerhed forvente det nok skal være utæt igen... og 1 rør tang... arh.. Skal hun ikke bruge en tank mere til at holde igen med...

Og nej det kommer ikke til at koste 1000spir, for 10 minutters arbejde...

Til topic starter : Du kan ringe til en vvs mand, og spørge hvad det vil koste at skifte en ballofix, om de vil give et mindre tilbud på det, da det i sig selv ikke er et krævende arbejde og tager ikke lang tid...

Eller om de bare vil forvente det vil tage en halv times tid, og hvad skal det koste..

Men vi løberi kke op i 1000 kr...

• #12   23. nov 2010 ok, ja jeg må prøve.. smiley

• #13   23. nov 2010 Og der er ikke ventetider på en halv times arbejde... måske er du uheldig en ud af maange siger det.. Det jo ikke fordi vvs firmaerne vælter sig i arbejde lige pt... så ring rundt til de forskellige i din kreds

• ???  .
    ??? . Tilmeldt:
    jul 2010

#14   23. nov 2010 Damn Christiano . der er sgu altid nogle som dig, paktape kan udemærket bruges, det var for at slippe for en lang forklaring om pakgarn og salve, og du har vist aldrig ringet efter en vvs'er i hovedstads omrødet før ( jaja jeg ved godt det ikke er der hun bor ) der er der startgebyr på langt over 1000 kr. uanset om det så tager 3 sek.
    Jeg har været smed i 16 år, det sgu langt inden du begyndte at bruge bruncreme !!

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 79
    #15   23. nov 2010 Har samlet hele systemet til vandvarmer+min køkkenvask/vandhane med pakTAPE, for et par måneder siden og det er stadig tæt hehe. Det skal bare gøres ordentlig. Det kan sagtens bruges...

• #16   24. nov 2010 Tko ... Vi har alle vores måder at gøre tingene på.. Du bruger tape.. fair nok.. jeg er bare ikke en Cirka smed.. smiley ... self er det en nem og billig løsning.. holdbar i længden??? Nej. det er det ikke amigo... ... Og det ved du osse godt...

Og Tko Jeg har selv arbejdet meget inde i kbh, så de startgebyrer forekommer måske i smedefaget??? i dont know.. Men de firmaer jeg har været i har ikke haft noget som helst start gebyr.... ...
    Vi er i krise tror du der er den såkaldte ventetid som du beretter om? Jeg gik fandme tit på værksted sidst jeg var ansat, og når der kom et opkald, så sloges vi om at få jobbet... Men desværre.. gutter med bruncreme kommer sidst til mølle.... ...

Peter P -> Ja det holder nu ... :0) men det er ikke en bæredygtig løsning...

Kommentér på:
Balofix

Annonce