{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

SLANKEPilLLER {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg godt i alle tænker det er sindsygt og åndsvagt osv. Men jeg har en tori om at hvis det kan hjælpe en lidt mere på den rigtige vej, så kunne det jo være en fantastisk løsning.

Jeg har en veninde, der er overvægtig (vægten er uderordnet) Hun dyrker ridning og håndbold og er stort set igang hver eller hver anden dag.. Hendes kost er også ganske fin med mange små målider., mange salater og fedtfattige dressinger, pasta med lidt ketchup og vand og lidt skummetmælk osv. Men det er som om kg. stadig har MEGET svær ved at falde af alligevel.

derfor spørg jeg. Er der nogen der kan anbefle en slankepille, der virker (SAMMEN MED DEN RIGTIGE KOSTPLAN OG MOTION) da jeg ved, der er mange snydepiller.

skriv endelig jeres oplevelser, hva i kan anbefale og ikke anbefale. smiley

INGEN USERIØSE HENVENDELSER

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SLANKEPilLLER
  • nicolai a
    nicolai a Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #1   22. nov 2010 eca stack

• Grrr ,
    Grrr , Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 57
    #2   22. nov 2010 Lytter lige med

• #3   22. nov 2010 tjek min gamle tråd - Søg på effedrin piller

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 57
    #4   22. nov 2010 stacker 7 evt 50 mg ephedrin, nu ved du godt du får 400 indlæg med folk som mener det er en forkert måde he he,

• #5   22. nov 2010 Ikke effedrin ! Må hun virkelig ikke gøre mod sig selv.. en meget nær 'familiemedlem' har fået smadret sine svedkirtler af det lort, og haft meget meget svær depression og ja der er så mange ting ved sådan noget lort !

Jaja i kender en masse og har måske selv taget og der skete intet.. nej nej flot.. derfor kan det sagtens ske for hende, det er ikke altid naboen det går udover smiley

Men ved ikke hvad der ville virke ? smiley

• kristina k
    kristina k Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #6   22. nov 2010 Hvis hun vil tabe sig er det en dårlig ide at spise pasta med ketchup.
    pasta er fuld af kulhydrater som hvis de ikke bliver forbrændt omdannes til fedt :S ketchup indeholder uhyggeligt meget sukker.

ved det lyder som en kliche men jeg har personligt tabt 35 kg, så ved lidt om emnet. Mit største våben var fuldkorn- ingen hvede, ingen kartofler,ingen hvide ris, ingen normal pasta.

men fuldkornspasta, bruneris, og gulerrødder istedet for kartofler.

Hvis man gider at tælle kalorier , så er det super hvis man kan holde sig under 1200 om dagen.

Har (heldigvis) ingen kendskab til slankepiller, så ville jeg personligt aldrig turde at anvende.

mvh

• #7   22. nov 2010 Louise O:

Tak for din advarsel..

Jaa det gør jeg sikkert. men jeg sys nu jeg lidt har en lovlig grund, da det er mange kg. vi snakker om her

• #8   22. nov 2010 Min moster og en veninde har tabt 25-30 kg på den der point tælling smiley

• #9   22. nov 2010 Ja det er måske en god idé at tælle kalorier. MEN kommer meget an på hvordan hun er som person.. hm du kan evt sende en PB, da det ikke er noget jeg vil dele med alle smiley

• #10   22. nov 2010 haha en veninde.. ja selvfølgelig.. smiley blaaa ... Men anyways der er ik andet for end at skrue ned for kulhydraterne og fedtet, og op for grøntsagerne og frugten . Så skal du/hende nok for smidt det sidste hvalpefedt over et par måneder. smiley Ellers er der jo den dejligt skide pille alli. som fåes på håndkøb smiley Held og lyk med vægttabet..

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #11   22. nov 2010 Drop nu alt det fis med piller og medicin! Hvis du vil tabe dig, så indtag færre kalorier, end du forbrænder. Effedrin virker fristende, men det kan give alvorlige komplikationer, og risikoen er ikke resultatet værd. Slankemidlet "Letigen" (effedrin & koffein) blev fjernet fra markedet fordi det gav hjerneskader.

Du har kun en krop. Du har kun et liv. Fuck det op, og du har spildt din chance!

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 390
    #12   22. nov 2010 Louise O

Tror næppe personens efedrin-brug kan relateres til svær depression og ødelagte sved kirtler smiley

Blev der dokumenteret af det var pga. af efedrin eller er det bare noget du tror? :b

• #13   22. nov 2010 En af mine venner har lige tabt sig 31 kilo på 3 månedere. hvor han cyklede sindsygt meget og lagde kosten om så den passede helt præcis med at han tabte det rigtige og spiste det rigtige.. Hvis hun er overvægtig og virkelig bræner for at tabe sig så tage op i fitness world og cykle og styrketræne lidt. Så skal hun nok tabe sig smiley

• #14   22. nov 2010 CHRISTOPHER din opblæste puubæ, spil xbos og lad de voksne snakke ! smiley

• #15   22. nov 2010 xbox ! smiley

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#16   22. nov 2010 Louise O

Hvor gammel er det nu lige du er? smiley
    Men synes du sprang let og elegant over mit spørgsmål? :b

• #17   22. nov 2010 Stop med at spille cool chicken man !

-Du plejer da ellers ikke have et problem med min alder ? smiley
    Ja jeg hoppede så yndigt så yndigt over dit spørgsmål ..

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#18   22. nov 2010 Louise O

Det der gav ingen mening smiley

• #19   22. nov 2010 Undskyld. Christopher har selvfølgelig evigt ret ! smiley Han er faktisk utrolig intelligent.. Hans hoved fungere lidt som et atlas hvor alt brugbart viden er ! smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #20   22. nov 2010 Christopher P: Det er typisk for misbrugere, at de stiller spørgsmålstegn ved dokumentationen for et givent stofs skadevirkninger. Det er bevist, at produkter med Effedrin (eller Ma Huang) kan udløse alvorlige komplikationer.

Louise O viser en modenhed, som du (Christopher P, popknægt) ikke evner, når hun fraråder effedrin, som retteligt er, eller kan være, et yderst skadeligt middel!

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#21   22. nov 2010 Kapow! smiley

Men Louise det er ikke en selvfølgelig. Men i cirka 10 ud af 10 gange, så har jeg ret når det kommer til dig smiley

• #22   22. nov 2010 Nu hentyder du IGEN til at jeg er dum ! smiley Så såre mig..

• #23   22. nov 2010 Du såre mig *

• Christopher P
    Christopher P Tilmeldt:
    mar 2008

#24   22. nov 2010 Phreak ^

Så du siger jeg er misbruger?
    Og jeg har på intet tidspunkt sagt eller rådet nogen til at tage efedrin? Det eneste jeg har spurgt om er om hun fik det bevist. Men er da ked af hvis du ikke kan forstå hvad jeg skriver.

• #25   22. nov 2010 Phreak: han spurgte jo bare om det er bevist? Jeg kan heller ikke lige se, hvor han råder at tage det? smiley

• #26   23. nov 2010 Det kan være underordnet at man er i gang mindst hver 2. dag, som du siger... Hvis man vil tabe sig, skal man først og fremmest være i kalorieunderskud, hvis man bare fylder alt det forkerte i skuffen og tror at motion alene kan gøre det, er man galt på den...

Kommentér på:
SLANKEPilLLER

Annonce