{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp lyd fra computer til tv
  • #1   20. nov 2010 Jeg har nu alligevel godt nok aldrig set et tv med jack indgang? kan være det er der din fejl er smiley

• #2   20. nov 2010 Stefan V ¤ Hehe, du ved da godt nok ikke meget om fjernsyn så smiley

Kamilla N ¤ Normalt på et fladskærm tv sidder der et lille Jack-Stik ved siden af Computer VGA stikket. Hvis Jack-Stikket sidder der burde der være lyd. Det er ofte fordi folk forveksler tv'ets lyd output med indput. Ellers så tag et billede af dit tv bagpå så jeg kan se det hele, så skal jeg nok guide dig, har arbejdet med elektronik i et par år nu og ved det meste med computere og fjernsyn smiley

• #3   20. nov 2010 Der skal være lyd indput i tv'et hvis det har VGA stik, så er det måske bare et eller flere andre stik, f.eks. AUX stik som skal bruges smiley

• #4   20. nov 2010 hehe, så må du da til af få spist lidt , nå men godnat smiley

• #5   20. nov 2010 Adam & Jallie !
    tak for hjælpen der var desværre kun et sted stikket kunne komme i og det var der til hørertelefoner og det virkede ikke smiley men så tog vi bare og kørte lyden gennem vores iphone/ipod anlæg/højtaler smiley

men tak for hjælpen alle sammen smiley

Kommentér på:
hjælp lyd fra computer til tv

Annonce