{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Fustreret over veninde! :@ {{forumTopicSubject}}

Ih altså, i en alder af 19 år troede jeg ikke at man kunne opfører sig sådan, men jeg tager vist fejl.

Jeg har (måske havde) en veninde, som hele tiden har sagt at vi er bedste veninder, men jeg sys ikke hun har opført sig sådan.

Det startede for ca 2 uger siden:
Vi går begge på hg linien og hele hg1 har haft om Indien som et tema i to uger, hvor vi skulle op til en eksamen.
Mig og en af dem jeg var i gruppe med var lidt for sent på den, og så ringer min veninde og siger at vi er altså sent på og når man skal til eksamen skal man være der i god tid. Hun snakkede lidt nedladende til mig og lød bedrevidende, så derfor vrissede jeg lidt af hende i telefonen (oss fordi jeg var lidt stresset) Så kommer vi op på skolen hvor jeg så siger til hende at jeg sys ikke hun snakkede pænt til mig, så derfor svarede jeg hende sådan, og hun mente så jeg ikke havde snakket pænt til hende. Nå, men jeg tager hjem fra skolen og siger god weekend til hende. Det her sker en torsdag.
Så lørdag brænder min gamle rideskole og jeg ser noget af det "live" og det reagere jeg lidt voldsomt på og bliver hjemme fra skole mandag for lige at komme mig over det. Så spørger min veninde hvorfor jeg ikke er i skole(på sms) og jeg siger det er lidt svært at forklare, og hun skriver bare "okay?" og virker sur over jeg ikke fortæller hende det over sms. Tirsdag kommer jeg i skole og der snakker hun ikke til mig, men fnidre rundt med en anden pige fra min klasse. Onsdag bliver jeg sendt hjem fra skolen fordi jeg er syg, og jeg kommer ikke resten af ugen og det viser sig at jeg ligger med en ret voldsom halsbetændelse. Hun spørger slet ikke til mig om hvordan jeg har det, hun skriver faktisk slet ikke til mig. Da jeg så kommer i skole igen, så snakker hun lidt til og brokker sig lidt over at hun har ondt i sine ben fordi hun har gået op og ned af nogen trapper og det siger jeg ikke så meget til, fordi jeg stadig er lidt sløj og er på pencilin. Og jeg tænker "Du skal da slet ikke spørge til mig!"

Hun har altid været lidt kontrolerende og jeg tror måske hun har "holdt mig lidt nede" fordi hun er jaluox på mig og tænk nu hvis jeg kunne klare mig uden hende.

Men er det mig der er helt forkert på den her? Jeg kan bare ikke se hvad jeg skal ha' gjort siden hun slet ikke vil snakke med mig og ignorer mig. Og de ting vi plejede at gøre sammen på skolen, det gør hun nu med hende fra min klasse af, og forstår det ikke helt?
Heldigvis har jeg andre at være sammen med, og jeg sys virkelig at min veninde opfører sig barnligt.

Beklager det er blevet så langt, men trængte til at hører nogens mening og til at komme ud med det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fustreret over veninde! :@
  • #1   18. nov 2010 Undskyld, men hold op man.. Lyder som intriger i 8.-9. klasse... smiley
    Men tag dog en snak med hende?? Hvis ikke hun vil det, er hun sgu nok ikke værd at kalde veninde...


  • Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #3   18. nov 2010 Grow up? smiley

  • #4   18. nov 2010 *Maria *: Præcist! Det er så latterligt.
    stine P: Hun skrev "okay?" til at det var svært at forklare hvorfor jeg ikke kom i skole. Og hun vidste godt at jeg var ked af detmed branden, for jeg ringede til hende imens jeg hylede fordi jeg så da det brændte. Og hun har selv redet lidt deroppe. Men hun spurgte ikke til det da jeg kom i skole eller noget.





  • #5   18. nov 2010 Det som du skriver her.
    Skulle du ta at fortælle hende på samme måde som du her har skrevet.


  • #6   18. nov 2010 *Freja Og Rullepølsen *: Jeg vil oss gerne snakke med hende face to face, men det er lidt svært når hun ikke rigtig gider snakke og nærmest ignorer mig.

    Og det bliver endnu mere svær fordi at hende fra min klasse som hun er begyndt at være sammen med , har sagt til min veninde at jeg er sur på hende, og det har jeg sldrig sagt!

    Det er simpelthen så barnligt det hele, og super indviklet smiley


  • #7   18. nov 2010 Munk J: I know, og det har jeg oss tænkt mig at gøre, jeg skal bare samle mod til mig, for jeg sys det er svært smiley


  • #8   18. nov 2010 *Freja Og Rullepølsen *: Tak for dine råd, det hjælper helt sikkert!
    Jeg vil oss gerne snakke med hende, oss for at der ikke bliver fortalt løgne og for at det ikke skal længere ud. Men det er bare rigtig svært smiley


  • #9   18. nov 2010 *Freja Og Rullepølsen *: Jeg må få kvindet mig op og få det sagt :b
    Og få det sagt på en måde så det ikke går helt i ged.
    Mange tak for dine råd (:


  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
    #10   18. nov 2010 SÅ BLIV DOG VOKSEN OG OPFØR DIG SOM EN KVINDE...

    Selvfølgelig er hun da skide sur når hun ringer til dig, fordi du er forsinket. Tænk da lige på hendes følelser, måske har hun eksamensangst og så hjælper du hende sguda ikke ved at komme dryssende op af dagen og så endda vrisse af hende..


    Og du lægger da aaaaaalt for meget i hendes "?" SMS..


  • #11   19. nov 2010 Hvad fanden har jeg lige læst??????????
    Sådan nogle problemer kan fandme kun opstå mellem piger...
    hvis der er noget galle mellem os fyre så kommer det sgu ud og så tager vi det over en bajer..

    Det kan da virkeligt ikke være så svært at sætte sig ned med hende og snakke ud... DET ER DIN VENINDE, ikke vores.. hvordan fa'n kan du regne med vi internetfolks er bedrevidende?

    Come on.....


  • #13   22. nov 2010 Anders .: Øh Hun havde været oppe kl. 11 om formiddagen og havde selv fået 12, vi var ikke i gruppe sammen, så derfor mener jeg ikke hun skulle ha' snakket sådan til.

    Jeg kunne fuldt ud forstået hende hvis vi havde været i gruppe sammen, men det var vi ikke!!


  • Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #14   22. nov 2010 Get over it.

    Snak dog tingene igennem med hende og ikke os andre, vi kender jo kun den ene historie.

    Held og lykke smiley


Kommentér på:
Fustreret over veninde! :@

Annonce